A különbség már kisebb hangerőn (pl. 30%) is jelentkezik. Dinamikusabb a hangzás. Autó-audióban nem szoktam vájtfülű lenni, de nagyon meg lehet hallani. 80%-felett már a 20000 mikro sem elég (és főleg a rádió beépített végfoka).
Semmi infom nincs a beépített rádió paramétereiről, csak azt tudom mondani amit láttam, amikor szétszedtem. (Korábban a topicban találkoztam valakivel akinek van egy PUG-os- elektrónikus-cimborája.)
Nekem egy CD+rádió fejegységem van. A hátulján két csatlakozó sor van, az egyik a vezérlésé és a tápé, a másik a hangszóróké. Nincs rajta alacsony jelszintű kimenet. Véleményem szerint olyan erősítőt kell alkalmazni hozzá, amely tudja fogadni a fejegység hangszóró kimeneteit. (Valamelyik nap összeakadtam egy ilyennel.) Az erősítőtől pedig tisztességes kábellel kell eljuttatni a muzsikát a hangszórókhoz.
A fejegység kidobására nagyon nagy késztetést érzek minden olyan esetben, amikor CD-ről való visszaváltás után véletlenszerüen elkavarja a beprogramozott rádióállomásokat. Hogy miért- miért nem, mindíg a Bartók rádióval kavar valamit: vagy telerakja vele a memóriát, vagy a Bartók helyett tesz be valami másik adót.
Ha nem lenne a fejegység ennyire "hozzádrótozva" az elektronikához (központi kijelzés, vezérlés, stb) akkor már repült volna.
Mielőtt valaki benyomná, hogy a fenti hiba a konditól van, azt ki kell ábrándítanom. Miután átvettem az autót már csinálta (és a topic tanúsága szerint másnak is).
Lehet, hogy ha ezt a hibát megunom, a szalonban jobb kézzel bal vál felett visszaszolgáltatom...