Capri! Az ominózus mondatot rosszul értelmezted! hidd el nyelvtanból jó voltam, tudom, hogy mit írok, de ha félreérthető akkor értsd úgy, hogy nem tettem kijelentést a hozzáértésedről.
A fejegységgel annyi gond van, hogy nem néztem jól utána, hogy létetik RDS-es is, de mivel ez már 4V-os és telilapos a 8350 meg csak a video funkcióban különbözik, feleslegesnek tartottam.
A kis titok arra vonatkozik, hogy egyébként vámköteles áru lenne! Itthon azért van horror ára az AHS-es cuccoknak, mert kizárólagos forgalmazó na meg a rockford körül kialakult sztárolás is persze.
Én is szívesen harcolnék, szlalomversenyeken, de egyenlőre sajnos nem tehetem meg, az egyik kocsimat készülök lecserélni, jövőre vagy max 2003tavaszán építkezünk, úgyhogy nem kockáztathatok egy esetleges váratlan kiadást (bármit kinyírok, esetleg összetöröm...) néhány év (kb5) múlva majd szeretnék venni egy ladát vagy akármit és azzal állatkodni, mert azt nem sajnálnám, nem 50egy sárvédő igaz 5kiló egy difi és rendesen összerakva annyit ér mint az egyik kocsim...
Astra!
azt még lehagytam a múltkor, hogy a vizes úttól én is félek, tudom, hogy a "prosztó" utcai gumik kivéve Aquatred és a spécik, nagyon szarok esőben (ezért is cibálom akkor előszeretettel) sokkal nagyobb követési távokat kell tartani, mert egy hirtelen reflexxerű fékezésnél könnyebben blokkol a kerék és ha relatív közel megyek az előttem levőhöz (amit száraz úton még simán megoldok) akkor nagy a hibalehetősé, jártam már így rágurultam az előttem levőre, mert tudtam, hogy váltani fog a lámpa erre a paraszt ahogy sárgára vált satu, gondolhatjátok örültem:))) de mákom volt épp hogy csak összeért a két kocsi, sérülés (látható): 0, na abból sokat tanultam, ha nem tudok hová menekülni jóval óvatosabb vagyok, mondja a paraszt nem ez az első eset, hogy utólérnek mondtam neki, nem is az utolsó, ha a sárgánál beleáll a fékbe! De a kollégáim tudják, hogyha leesik az eső akkor kiszámíthatatlan vagyok.. :-))