Skyline Creative Commons License 2001.10.29 0 0 167
Na nekikezdek! Az a baj, hogy ha ilyen sokan írtok arra k nehéz egyszerre válaszolni, de megpróbálok megbírkózni a feladattal! Próbálom sorrendben!

Jó szorakozást, idegeskedést, anyázást meg egyebeket!

1.Bihus!

Nem nem nyomtam le 10-15ekm-t az autók 98%-ával, de beszélgetek a tulajokkal és megkérdezem mivel mennyi probléma van, garis ill. bosszantó, fogyasztás... ált minden szóba jön, de azért kérdőívet nem töltetek ki velük... és hidd el az első kétszáz egyenesen megtett méter is sokat elárul (ebbe tutira beleköt vki...)

Néhány szó a kérdéses márkáról: Mondeo 1,6-os motor rém gyenge, a 2.0-estől sem ájultam el automata váltóval meg egyenesen siralmas, maga a váltó is! Nem képes relatív alacsony fordulatnál váltani (öreguras vezetéshez jól jönne) csak amikor már zavaróan hangosan és idegesítően pörög. Csúnya és igénytelen (a csúnya természetesen magánvélemény) kopogós műanyagokból lévő műszerfal hihetetlen primitív gyári magnóval ami ráadásul két DIN helyet foglal. A szellőzést(klímásnál is) viszonylag normálisan lehet állítani, erősen kifogásolható futómű főleg csillapítás és menetzajok terén. Az új klasszisokkal jobb külsőleg és belsőleg futóműűgyileg is, de még nem fut túl régen úgyhogy egyéb tapasztalatom illetve információm még nincsen. Escort: dettó gagyi belső 1.6-tal már úgy ahogy megy, az alap hármasgolfhoz hasonló "buta" futómű a harmadik versenytárs (astra) ebben a tekintetben lényegesen jobb...
nem folytatom mert akkor sosem érek a végére (meg, hogy legyen még valami amibe bele lehet kötni).
Na még a Focusról annyit: fura talán sportosnak mondható váltó kultúrált erőátvitel (lehet érezni a pedálokkal az autót) kivéve 1.8 annak naghyon szar a kuplungja egyszerűen lassú, de nagyon)gyengus motorok...

2.kivi!

Megmondom őszintén veled nem szívesen beszélgetek, mert nem tudod vagy nem akarod megérteni ami(ke)t írok. Csak egy dologra reagálnék:

"Én arról beszélek, amikor valaki versenyez (nem velem), és a 'győzelme' érdekében épp elém vágna be, amikor még csak 2/3 kocsi előnye van. (Ezt a 2/3-ot te írtad!)
Az ilyeneket nem engedem be."

Bravó! Tehát balesetet okozol, na én beengedem az ilyeneket és elkerülöm a csattanást melyikünk veszélyesebb??A nyolctonnás dömper kb. olyan mint a terhes nőkkel teli megálló -vicces- Ezzel a beengedem nemengedem dologgal kapcsolatban meg olvass bele egy kicsit a KRESZ-be!

3.AstraF16v!

A hozzászólásoddal gyakorlatilag mindenben egyetértek!

4.capri-3
"egy elsőkerekes kocsinál egyáltalán nem biztos, hogy keresztben gyorsabb vagy!
hat ezt magyarazom!!
egy elsokerekes kocsi sosem lesz olyan gyors, mint egy hatso vagy osszkerekes!"

Mikor magyaráztad ezt? Állandóan azzal jössz hogy leversz, holott szerintem még mindig nem vagy tisztában a fórum témájával

mindkét autómon 14-es kerekek vannak egyiken lufi(túlfújva) másikon kevésbé, a lufisban kemény gázos KAYABA gátlók vannak. Ahol a kerékméretet említettem, ott a felnikről volt szó oda kellett volna írnom, hogy van bene zene is???

"irtad, hogy nem is nagyon visittatod oket kanyarban."

persze ,hogy nem mert, ha visít akkor már félig meddig aláforog a gumi (utcai gumikról beszélek nem versenygumikról) és közel nem tud akkora tapadást biztosítani, mint amikor a futófelületén érintkezik a talajjal.

"a 86 loeros elsokerekhajtasu autoddal keresztbe is tobbnyire csak vizen mesz, kezifekkel:))"

már leírtam, hogy nem szeretnék tízezrenként gumit cserélni AstraF16v meg leírta, hogy szufla is kéne hozzá meg sperr meg stb, de ehhez még a te autód is kevés.

"van fogalmad arrol, hogy nem csak kezifekkel, vagy gazadassal lehet csapatni a kocsi segget???"

van.

"ezzel a hatterrel dumalsz nekem, hogy elkened a sportfutomuves, szeles gumikon ulo, negykerekhajtasu 150 lovas arcomat???"

már utaltam feljebb, hogy olvasd el a fórum témáját rendesen de kezdem kilátástalannak érezni a helyzetet...

"hogy mirol szol ez a dolog???
tippem szerint arrol, hogy bohockakent beirtal egy-ket hulyeseget, aztan a reakciok miatt gyorsan nicket valtoztattal. de a stilusodat nem birod megtagadni, megint bekepzelt, nagyszaju es buta vagy.
sajnallak"

Sajnálom nem nyert semmi közöm bohockához, de már gondolkodtam azon, hogy írok neki egy mélt és megkérem, hogy jöjjön vissza "segíteni".
Nem kell sajnálnod!
A másik ledegradálásáról asszem éppen te oktattál ki bocs, ha tévednék.

5.angel_or_devil!

Ha elolvastál minden hozzászólást, akkor olvashattad, hogy nem megyek túl a saját biztonságérzetem határán (nem ésszerűtlen határok ezek).

Nem szoktam a villamossínen kikerülni a sort...
a sebességet leszámítva általában szabályos vagyok(na meg a szlalom).

6.oldskool!

:-)))

Ui: szívesen elmennék az Astra kupába, ha valóban nem csal senki, akkor tényleg a tudás meg a gumiválasztás és a futóműbeállítás (asszem lehet)dominál...

Na itt a vége!