bohocka Creative Commons License 2001.10.18 0 0 16
ugyanakkor az az erzesem, hogy amit Te irtal, ahhoz nem igazan kell nagy tudas. ugyanis, ha van egy autod, amit sokat vezetsz, eros motor, jo fekek, akkor nem lehet gond egy-ket nap alatt megtanulni a helyes fekezest (remelem:). hajtod-fekezel-jo-hajtod-fekezel-jobb-hajtod-fekezel-ezaz! ennyi! de egy gyengebb autoval Neked tudnod kell mindent! a fizikai hatasoktol elkezdve az ut minosegen keresztul a hibazas utani esemenyek megoldasig. egy gyenge kocsival sokkal kesobb fekezel, megprobalod "kifekezni" a masikat, megcsusztatod a kocsit, stb.. de abban is van igazsag, hogy az erosebb autoval nagyobbat lehet zakozni, de akkor megen ott vagyunk, hogy ez a topik, remelem nem arrol fog szolni, hogy "kepzeljetek 280-al megeloztem egy AMG-t a palyan höhö"
mert a gyengebb kocsival is lehet 140-150el menni, de ha tudsz vezetni a kanyarok is be tudod venni, nem ugy mint a sok M5 maf**ozo akik uveghangig gyorsitanak, majd kanyar elott satu, ferodolszag, majd padlo uveghangra!...:)

bohoc

Előzmény: Törölt nick (10)