Törölt nick Creative Commons License 2001.10.11 0 0 51
Én leginkább azt tapasztaltam, hogy az ICE-ből kivettem a dekódert és bele egy másik mozdonyba az ICE szerelvény pihenjen csak a dobozban, nem igazán mutat egy alapvetően dízeles 80-as évekbeli asztalon..... ;-) Szóval erről ennyit, az ICE szerelvényt nem szándékozom megtartani (gyk: eladó a sínekkel együtt, akit érdekel jelentkezhet, írjon árat is.)

Természetesen start-set lévén a legkissebb dekóder van benne. A katalógus számát fejből nem nyomom, idegroncs leszek az ilyesmiktől... Minden mozdonyba belepróbáltam a dekódert (mivel egyenlőre ez az egy van csak....). A tapasztalatok:
Csak 14 vagy 28 lépéses módban működik; ezért a szabályzás kicsit durva. Alig mozdítom el a szabályzógombot (kb 20%) már majdnem teljes gázzal robog a szerelvény...ez mozdonyonként változott kicsit, a BRAWA volt a legjobban szabályozható, az ICE a legrosszabbul (túl gyorsan reagált a szabályzó mozgatására, bárhogy is állítottam be a késleltetéseket!)
Sebesség változtatás közben néha meg-meg villan a világítás. Ez ugyan engem nem zavar...
Az ICE-nél gyorsabb kanyarokban és gyors menetnél kétszer "lefagyott" csak ki-be kapcsolás után éledt fel a rendszer. A szetthez adott kis cetlik egyike írt erről, hogy előfordul ilyen, ez "természetes". A Gützold 106-os elég idegesen ment, a 120-as nyugodtabb volt. Mint írtam, a BRAWA 132 volt a legjobb: hosszú kifutás, jó szabályozhatóság. Lehet, hogy holnap megveszem a hiányzó 3 dekódert (a "lastregelung" változatot) mert amit idáig tapasztaltam, az nagyon tetszett. Sokkal jobban irányítható az analógnál; de csak több mozdonnyal lesz az igazi.

Ezek mentek ma.

Előzmény: crash__override (50)