Törölt nick Creative Commons License 2001.09.21 0 0 43
Yericó!

Tulajdonképpen majd mindenben egyetértünk! :-)))

Én csak a következtetéseid logikáját szeretném tisztázni, mert alapvetően - már megbocsáss - szerintem félreértesz bizonyos dolgokat:

1. A Matáv (nem értem, miért nem írtad ki - nem üzleti hanem nyílt titok) és - a Hírközlési Törvény szerint mindegyik koncessziós vezetékes szolgáltató is! - köteles igazolható, bizonyítható módon rögzíteni az INDULÓ hívásokat.

2. Ez NEM egyenlő azzal, hogy miről mit hívtak (már csak azért sem, mert egy honos (helyi) központban a saját számmezőn kívüli számok nem találhatóak az adatbázisban az A-szám helyén és a rekordszerkezet kialakítása során az A-szám "csak" azért került bele, hogy ne kelljen a központ-oldali szoftvernek mindenféle indexelésekkel tudatni, hogy ki a hívó - sőt tulképpen ez agy a leglogikusabb is mondhatnók:-) ).

3. Bármilyen (értsd: tüök mindegy OSS-e vagy nem) központi hívásrekord-feldolgozó rendszernek ELVILEG rendelkezésre áll az összes hívás, DE alapvetően A-szám szerint indexelve.

4. Senki nem gátolja meg, hogy - a megfelelő adatvédelmi törvények és eljárások tiszteletben és betartásával - a szolgáltató a B-szám szerint IS indexelje a kialakult adatbázist. Vagy iolyan programot írjon, ami az adatbázisban ilyen szempontok alapján (indexelés nélkül is) keres.

5. A B-szám szerinti keresés lehetősége CSAK Ügyészségi Megkeresés esetén (értsd: nyomozati szakban) adott és az eredményül kapott információ CSAK az Ügyészség (->Bíróság) részére adható ki.

folyt köv...

Előzmény: YERICO (42)