Zoli Bacsi Creative Commons License 2001.09.07 0 0 51
Bizony.
A szerencsétlen maga is nehéz helyzetben van. Eleve sokat fizet a CD-ért, ráadásul nagy kocskázatot is vállal vele (főleg, ha többet vesz belőle), mert már eleve sokba kerül, de neki is élnie kell valamiből, tehát rátesz mondjuk min. 500-600 Ft-ot.
És akkor mivan? Ott egy majdnem 5000 Ft-os CD. Mi van, ha ott marad rajta, alig viszik?

Egyébként még így is döbbenetes dolgok fordulnak elő, mármint ilyen lemezáraknál. Amikor tavaly ősz elején kijött az új Gathering, az if_then_else, a Szt. István körúti Solaris boltban azt mondták nekem, hogy azon a háéten (szombat reggel volt) már 25-öt adtak el if_then_else-ből. Szóval ilyen a jó zene...

Csakhogy ma már minden szolgáltatás vagy termék előállításában iszonyatos mennyiségű lépcső ("alvállalkozó") van. Kiadók, forgalmazók, nagy- és kiskereskedők, disztributorok, stb. Az alkupozíciójuk nem mindegyiknek ugyanolyan erős. Erről az egész CD-ár kérdésről lehetne írni egy akadémiai doktori értekezést.

Előzmény: kovacs zoli (50)