Van egy ilyen új gáma, hogy Frank Herbert's DUNE.
Egy olyan TombRájder nézetű játék, elég béta még, nem lehet semmit beállítgatni, de egész szép a látvány és gyors is (TBird850, Radeon)
Egyetlen küldetés játszható még csak, Paul-lal kell egy Harkonnen harvester-t szabotálnunk. Hősünk érdekes csuhában van, nem igazán az a cirkoruha. Van egy kriszkésünk meg egy piszolyunk (?!)
A Harkonnen őrök viszont rendesen tűzfegyvereznek. Képtelen megérteni ezek az alkotók, hogy a pajzsok miatt a lőfegyverek használhatatlanok? Ezért olyan fontos a kéziharc, ezért így gyakorolt folyton Paul Guerney-vel.
Sebaj, kézbe a bicskát, megyek le a sziklák közül a harvesterhez. Hátulról gyönyörű mozdulattal el lehet nyesni az őrök nyakát, de ha észrevesznek kezdődik a lövöldözés. Ha bejutunk a harvesterbe ismét remekül lehet lopakodni, eszméletlen jó, ahogy az ajtón be lehet lesni. De hamar lebukni, ismét lövöldözés. Néhány kapcsoló aktiválása után túlterhelődik a harvester, már csak ki kéne menekülni. De belebotlunk egy kódos zárba, ahol ki kellene választani a megfelelő kombinációt. Na az nem ment, az idő meg letelt.
Ígéretesnek tűnik, remélem nem cseszik el ezt is. Bár a kameramozgás kiakasztó, a végére egész belejöttem, mintha olyan filmszerű nézetek akarnának lenni.