chris7 Creative Commons License 2001.07.12 0 0 topiknyitó
Bizony a kétmillió ügyfél közé sok hülye is keveredett. Íme néhány kitűnő példa annak bizonyítására, hogy a mobiltelefonok használói igenis tudják mit csinálnak!

Párbeszédek a Westel ügyfélszolgálatról...

Ügyfél: - Jó napot kívánok! Mennyibe kerül egy fül-orr-gége szett a nokiámhoz?

Ügyfél: - Szeretnék egy Operalogót a telefonomra!

Ügyfél: - Kaptam egy SIMon kártyát...

Ügyfélszolgálat: - Kérem, akkor vegyen elő egy papírt, ceruzát és akkor lediktálom Önnek...
Ügyfél: - Kisfiam, hozd ide... nem, ne tollat, a bácsi ceruzát mondott...

Ügyfél: - Vettem egy Domino Balatont...

Ügyfélszolgálat: - Nyugodjon meg, központi probléma van, nem az Ön készüléke hibája!
Ügyfél: - Hanem, valaki másé?

Ügyfél: - Dominóm van, és a Dominó központ azt mondja, hogy "Az Ön egyenlete 0.-Ft", de hát az egyenletem nem lehet 0!!!

Ügyfél: - Nem tudtam jobb programot kiválasztani, mint Önt... (Kösz, ez kedves!)

Ügyfél: - Engem mindig bántanak telefonon...
Ügyfélszolgálat: - ??? Zaklatják???
Ügyfél: - Ja, igen.

Ügyfélszolgálat: - Milyen típusú a készüléke?
Ügyfél: - Nekem sajnos csak fekete telefonom van...

Ügyfél: - Szeretnék egy Hanglogót a telefonomra!

Ügyfél:- Számom: 1234567, rejtjelem: 6465.

Ügyfél: - Azért kaptam csekket, mert fizetnem kell?

Ügyfélszolgálat: - Kapható például az Ericsson A1018-as dominó csomaggal.
Ügyfél: - Ez milyen márka?
Ügyfélszolgálat: - Ericsson.
Ügyfél: - Hányas?
Ügyfélszolgálat:-A1018-as.

Ügyfél: - Tegnap a Westel féloldalasította a telefonomat...

Ügyfél: - Az a problémám, hogy távirányítóval nem tudom a telefonom kikapcsolni...

Ügyfélszolgálat: - XY vagyok, üdvözlöm!
Ügyfél: -Má' megin' más? (Ezután bontja a vonalat)

Ügyfél: - A telefonom nem mászik fel a hálózatra!

Ügyfél: - Vettem egy telefont 2 éves hűségnyilatkozattal, de sajnos a hűségem tovább tartott, mint a készülék...

Ügyfél: - Le szeretném tiltani az előfizetésemet!
Ügyfélszolgálat: - Ellopták, vagy eltűnt?
Ügyfél: - Hát, az úgy történt, hogy a telefon beleesett a mosdóba, mivel vizes lett kivettem belőle a kártyát, szétszedtem a telefont, és kiraktam az erkélyre száradni. Ezután a kártyát lefújta a szél, és most ezért szeretném letiltani...

Ügyfél: - Ellopták a Dominó kártyámat, azonnal tiltsa le, mert 1millió forintot lebeszélnek róla...
Ügyfélszolgálat: -???

Ügyfél: - Szeretnék egy logót az előlapomra!

Ügyfélszolgálat: -...tehát ezeket tudja ez a készülék.
Ügyfél: - Értem. És mennyié' adja?

Ügyfélszolgálat: -???
Ügyfél: -Kü'gyön má' nekem csörgődallamot!

Ügyfél: -A TE+ÉN számot akarom töröltetni, mert tudja ez a szám a barátnőmé és amikor megkapom a számlát a feleségem mindig agyonszekál, hogy kié...

Ügyfél: - Van egy új 3210-esem, a feleségemnek pedig egy féléves 3210-ese. Nem találom a töltőm, használhatom a feleségemét?

Ügyfél: - Azt írja ki a telefonom, hogy "PUK lezárva, hívja a szolgáltatót!".
Ügyfélszolgálat: - Ebben az esetben kártyacserére van szükség, mert elrontották háromszor a PIN kódot, és tízszer a PUK kódot.
Ügyfél: - És, ha beírnám a PUK2 kódot, az sem segít?

Ügyfélszolgálat: - Miben segíthetek?
Ügyfél: - A csengőhangom állítsa hangosabbra!

Ügyfél: - Itt vagyok a keletiné', hogy tudok eljutni "Háerre"?
Ügyfélszolgálat: - Hova szeretne eljutni?
Ügyfél: - Hát, jelentkeznék olyan " Üdvözlömmibensegíthetek"-re!
Ügyfélszolgálat: - Tehát a Westel HR osztályához szeretne eljutni. Akkor a 7-es busszal...
Ügyfél: - Van ellenőrzés a járműn?

"Ügyfél": - Mondja má meg, igaz amit a szomszédom mondott, hogy azért van az infra a 7110 esen, mert tudja a TV-t kapcsógatni?

Ügyfél: - Elnézés a zavarásé, másodszó telefonálok, mer ez a rohadt kutya kib...ta a kezembo a telefont.

Ügyfél: - ...nekem Dinamó kártyám van, és....

Ügyfélszolgálat: - Milyen tipusú készüléke van?
Ügyfél: - mocarella százhatvanas!

Ügyfél: - Itt pecázgatunk a haverokkal, és mindegyik megkapja az SMS-t, csak én nem. Lehet, hogy amiatt, mert én árnyékban ülök?

Ügyfél: - Jó napot kivánok, elküldtem azt az SMS-t, hogy +OLIMPIA a 900-as számra, úgy ahogy a kolleganője mondta, de azt kaptam válaszul, hogy ilyen kód nem létezik...
Ügyfélszolgálat: - Rendben, kis türelmét kérném. (persze semmi probléma, minden müködött).
Ügyfél: - Akkor ezt nem értem. És maga ott bent s-sel, vagy sz-szel küldte, hogy "plusz"?

Ügyfél: - Jó napot! Csak annyit szeretnék megtudni, hogy a Nokia telefonban milyen percdíjjal megy a játék?

Ügyfél: - Most ha megnyomom a gombot, akkor nem fog elmenni ön?
Ügyfélszolgálat: - ???

Ügyfél: - Puk kódot kér a készülékem.
Ügyfélszolgálat: - Milyen készüléke van?
Ügyfél: - 7-es BMV-m van. Made in Germany. Ez van még ráírva.
Ügyfélszolgálat: - ???

Ügyfélszolgálat: - Milyen típusú készüléke van?
Ügyfél: - Westel.
Ügyfélszolgálat: - Jó, de milyen márkájú a készüléke?
Ügyfél: - Westel.
Ügyfélszolgálat: - Nem így értettem uram, alcatel, motorola, nokia, panasonic, ericsson
Valaki súgja az ügyfélnek:-Mondd neki, hogy "Westel a Kapcsolat" hátha úgy tudni fogja!

Ügyfél: - Engemet egyenesen irányúsítottak

Ügyfél: - Jó napot kívánok! Szeretnék ROMAningolni...

Ügyfél: - Díjcsomagot váltanék, jelenleg Szevasz dijcsomagban vagyok.