Hello Thaliasok,
sok dologban azert le kell allni vitazni. Nem bantasi szandekkal, de a Thalia tenyleg csunyacska, nem tudom elkepzelni, hogy valaki a design miatt venne meg. Az egesz auto egy ugyes marketing projekt, nem pedig autos. Par ember nagyon ugyesen osszegyujtotte, mi az, ami egy volt szoci orszagbeli embernek kell.
Exterier:
1. Ladakon nottek fel - bejon nekik a puttony
2. csaladosok fogjak vasarolni, leggyakoribb felallasban apa, anya, 2 gyerkoc, sok csomag.
3. azert annyira nem nagy a felvasarloero, hogy uj fejlesztesbe fogajanak - fogjuk a Cliot es nyomjunk ra puttonyt.
Interier:
1. a Ladas, Skodas ember nem var annyit el minosegileg - jo lesz a legolcsobb froccsentett muanyag
2. a megsporolt anyagbol legyen sok elektromos kutyu, hisz nincs nagyobb orom, mint par evi tekergetes utan gombokkal emelgetni az ablakot.
3. A csalados emberek sokat adnak a biztonsagra, am nincs penzuk megfizetni - nosza bele 2 airbagot.
Motor:
1. Fontos, hogy sok legyen a loero, mert a tesztekben ebben jol ki lehet logni. 75 loval a Punto rogton lesoporve, stb.
2. Olajcsere periodust kinyomni addig, amig csak lehet, nehogy a fenntartasa soknak latszon.
Nagy huzas:
mindezt egyberakni es jo aron piacra dobni.
Ez a Thalia. Keves penzert keves muzsika, de a vasarlok igenyet olyan pontosan celozza meg, hogy azok ugy erzik, jol dontottek, hisz igenyeik legtobbjet az auto kielegiti.
Ja, a fentiekhez meg hozza kell szamolni a sznobizmust (francia kocsim van am, Renault!) es egyeb emberi tulajdonsagokat.
A foerever Renaulthoz meg annyit fuznek hozza, hogy a cegunkben minden manager Megane-t kapott 2-2,5 eve. Azota 20-80e km-t raktak belejuk es _nem normalis_ mennyit jarnak szervizbe. Elektronika, gyujtasvezerles, beragado hatso ajtok, stb. stb.
Mindezt csak azert firkantottam ide, hogy megmaradjunk a realitas talajan, semmi bajom a Renaulttal, sot a szimpatikus markak kozott van, a csaladban is vagy egy 5 hetes Thalia. Uff.