Stocker Creative Commons License 2001.06.26 0 0 32
Az 'overall light'-ra nem ismerem a hivatalos megoldást, de talán a textúra-világítással meg lehet csinálni. A dolog annyiban áll, hogy a "lights.rad" fileban hozzárendelsz az általad kiválasztott (pl. ég) textúrához egy értéket, amitől az a továbbiakban lámpaként funkcionál. Tehát bármi, amit ilyennel tapétázol ki, az teljes felületén világítani fog.
Az ajtó már jóval egyszerűbb. Először is, csinálsz egy tetszőleges alakú testet (ez állhat több részből is), ez lesz az ajtód. Utána...

Tolóajtó: jobb klikK, "tie to entity" majd válaszd ki a "func_door"-t, és add meg az irányt. Igényesebb, ha kitöltöd a "lip" mezőt is, ez adja meg, hogy nyitott állapotban mennyi látszik ki az ajtóból.

Forgó ajtó: csinálsz még egy testet (sima kocka, hasáb megfelel) "ORIGIN" nevű textúrával. Ez lesz az ajtód tengelye, tehát olyan helyre tedd, ahol a középpontja az ajtód forgástengelyén van. Most jelöld ki az ajtót és a tengelyt (ctrl-click), majd jobb click, "tie to entity", és válaszd a "func_door_rotating"-et. Megadhatod, hogy hány fokot nyíljon "distance", hogy egy irányba nyíljon-e "one direction", stb..

SD

Előzmény: Strato (31)