mccheese Creative Commons License 2001.06.13 0 0 121
Hat en Ladaskent kezdtem autos palyafutasomat, es mint ilyen utaltam a Slodakat. Aztan a munkahelyemen kaptam ceges autot, mi 1 FIAT TIPO volt. Ezt volt szerencsem hajtani 2 evig, majd ezutan egy Punto kovetkezett, kozben parszor Ducato is akadt.
Ezutan kileptem ettol a cegtol, es az uj cegnel meg rendezetlenek voltak a viszonyok autougyileg, tehat hetente - kethetente valtogattak alolam a kocsikat. Felsorolas kovetkezik:
Citroen Xsara, Opel Astra Classic, Seat Cordoba, Citroen Berlingo, VW Bora, Opel Astra (az uj), Fiat Brava, es Skoda Octavia (utobbi eddig 4db).
Reszemrol szeretek kemenyen vezetni, fokent kanyargos hegyi es alsobbrendu utakon. A Matraban gyakran jartam. A Paszto - Galyateto - Parad a referencia utvonal. Ezt ket Fiattal is lenyomtam, es -sajnos- mar az utvonal felenel erosen csokkent a fekhatas a kocsin, a vege fele pedig mar joforman nem is volt. Octaviaval ugyanezen szakasz vegen mar fustoltek a fekbetetek, de a fek meg mindig tokeletesen fogott. A Fiatokat kb. 3 havonta kellett szervizbe vinni, amig a 4 Octavia csak a 15e-kent szukseges szervizekre ment.
Na ezek utan vettem magamnak is Octaviat. Tudom, hogy nem olcso, de kenyelmes, boseges csomagter van benne, es massziv a felepitese.

Mcc

Előzmény: Az Utolsó Európai (120)