Kedves Fastcar!
Több dologban igazad van, mert közben én is utánanéztem. A SAE szabványt valóban átdolgozták, jelenleg SAE (net) - gondolom talán nettó - jelöléssel fut. A 405(400)LE-s SAE net változat DIN szerint valóban 387.
Az ominúzus Ruf turbo négykerékhajtású. Tudok egy 83-as Rufról Magyarországon(ismerem a tulajdonosát, de magát az autót még nem láttam), természetesen az még nem négykerekes, csak a 993-as széria. A 996-os Ruf turboról pedig én még nem tudok. A lényeg, ( mert ugye ez a lényeg): az ominozus tesztben ugyanaz a négykerékhajtású modell szerepelt, amelyben volt szerencsém "versenyszerű" körülmények közt "utazni". Erre írta Boro, hogy a Ruf alattomos, én pedig azt, hogy amiről beszélünk, az négykerékhajtású.
A Chryslerrel kapcsolatban azt szerettem volna elmagyarázni a nálam kevésbé járatosaknak, hogy Európában Chryslerként forgalmaznak, minden az USA-ban egyébként más néven futó Chrysler group autót is. Ha az a pár sor, amiben mindezt felvezettem, a lelki világotokba gázolt, azt sajnálom, de talán ismeritek az "akinek nem inge..." kezdetű népi okosságot;)
A Viperrel kapcsolatban én semmiféle 12-es hengerszámot nem állítottam. Ez csak azért lényeges, mert azzal vádoltok folyamatosan, hogy nem rágom át magamat át, azon amit írtok. Boro valamiféle Corvettel is összefüggésbe hozott, ezt a szót is (talán) most írom le először ebben a topikban. Egyébként, aki tud olvasni a sorok közt, annak teljesen világossá vált, hogy volt Viperem. 95-99-ig volt szerencsém birtokolni egy 93-as évjáratú piroskát. Sajna két okból is meg kellett válnom tőle: egyrészt égetett rajta az USA rendszám (mielőtt félremagyaráznátok, mert nem olvastok el semmit rendesen, úgy értem, hogy bukhattam volna vele), másrészt most átmenetileg egy olyan házban lakom, ahol nem tudnám tisztességesen elhelyezni. Az 1000LE-s VEETECH tuningről pedig azért tudok, mert terveztem, hogy megcsináltatom, hiszen csak 6000 mérföld volt a kocsiban, azonban mint említettem, eleve gondot okozott az USA rendszám, a határon pedig semmiképp sem jutottam volna át vele. Kár, mert 30000 Fontot megért volna az átalakítás, hiszen akkori áron számolva 9 milláért lett volna egy ezer lóerős betonszaggatóm. Én azt írtam, hogy alattomos, elég soxor sikerült az elején megpörögnöm vele. Erre Ti azt írtátok, hogy én hülyeséget beszélek, amikor azt mondom, hogy rossz a futóműve és mindenféle "bójakerülős jávorszarvas teszt" adatokkal rukkoltatok ki. Könyörgöm, én nem azt mondtam, hogy rossz a futóműve!!! A jelenség oka teljesen más. Könnyű kaszniban egy borzasztó nagy motor van elől, ezért az autó orrnehéz. A hátsó tengelyen az erő, de a terhelés elől. Ezért gázadáskor és sajnos lassításkor is elindul a feneke előre. Nem tudom vezettetek-e FIAT Ducato-t, vagy hasonszőrű fronthajtású teheratót? Ezeknél is folyamatosan blokkol a hátsó tengely egy nagyobb fékezéskor és kitör a fara. Az ok ugyanaz: a súly elől van. Gázadáskor (főleg kanyarban) pedig ugyanezért + a sperr hiánya miatt kipörög valamelyik hátsú kerék, és már látod is, merről jöttél. A GT versenyben pont azért borult minden, amikor megjelentek a középmotoros mercik és porschék. A Panoz, habár egy kurva jó autó, azért nem tudta megverni őket, mert hátrányban volt a hagyományos elrendezés miatt, egy ilyen autóban csak akkor lehet az optimális tengelyterhelést összehozni, ha hátra beküldesz egy nagy súlyt; ez pedig egy versenyautónál nem lehet jó megoldás. Ennek ellenére, ha lehetne választani, akkor majd egy Panoz mellé temessetek! A GTS-R rel kapcsolatban pedig nincs igazad, dehát ez, mint láthattuk, mindenkivel előfordul, talán Te sem halsz bele, ha elismered.
Azért adok egy linket:
Viper
Az ne zavarjon, hogy az van alá írva "racecar", GTS alatt az mez az van, hogy "coupe". Ez a megvásárolható verzió. 50LE-vel gyengébb és 50 kilóval nehezebb, mint a versenyautó, nincs rajta slick gumi és a futómű is egy ici-picit puhább, valamivel 2cm-rel kevésbé van leültetve. Ugyanitt összefuthatsz a 800Le-s Viper Venom TT-vel, mely fele annyiba kerül, mint a GTS-R, de pályán természetesen nem is tud annyit.
Számomra teljesen úgy tűnik, hogy elolvastátok a nick-et, és innen teljes előítélettel viseltettek velem szemben, még azt sem fogtátok fel, hogy mi is van azzal a bizonyos Viperrel. A nick-emről csak röviden csak annyit, hogy talán számotokra is ismerős, amikor az elsőként kiszemelt már foglalt (legalábbis a boro12 is valami ilyesmit sejtet). A harmadik sikertelen próbálkozás után írtam be ezt, remélve, hogy a saját rendszámomat azért csak nem nyúlta le valaki. Egyébként az E30 topikban is megkaptam már ezt régebben, de sikeresen rendeztem, tehát akkor úgy látszik itt is muszáj.
Tudom, csálé a rendszám, az egyik patent megadta magát, de már azóta megigazítottam.
Mi is van még? Ja, igen. A McF1 371-es eredményét a Guinness azért nem hitelesítette (vita volt róla és már ez a végeredmény), mert az autóról a csúcsjavításkor leszerelték a tükröket, másrészt nem GPS sebességmérőt használtak, amely követelmény lett volna. Egyébként szó szerint idéztem a könyvet, ha valamivel nem értetek egyet, a szerkesztőséghez nyújtsatok be petíciót, ne hozzám! Én nem azért írtam le, hogy bárkit is kioktassak, gondoltam, van akit érdekel.
Ugyanez volt a Ruf-fal és Viperrel is, gondoltam valakit érdekel, milyen. Erre Ti ránéztetek a nick-re, hülye BMW-s, ellenség, egy szava se igaz, kezdjük ki! Igy volt?
Kedves Boro! Attól mert én nem dobom ki a fuxot(nincs is) még lehet, hogy nem szűkölködöm jobban a földi javakban, mint Te. Lefelejtettem a smájlit anno (bocs, hogy ilyen csúnyán írom, de állítolag igy is jó). Ezzel adtam nekem egy magas labdát. És erre mit csináltál? Átb@sztad hozzám a teniszütőt is, nemde? Ha akkor küldesz egy képet az autódról, mindenki előtt megszégyenülök és magyarázkod6ok nagy hiába. Ehelyett mindenféle ennyi-annyimilliós dolgokat vágsz a fejemhez. Nekem ehhez semmi közöm, sőt itt senkinek! Nyiss egy "virids a lóvét" topikon, biztos találsz magadnak lelki társakat.
Azt olvasom, hogy két éve fórumozol. Remélem nem tőlem tudod meg az alapigazságot, hanem egyszerűen csak elfelejtetted, miszerint fórum azért jó, mert itt mindenki egyenlő feltételekkel indul: van 1 db billentyűzeted, semmi más. Ezzel kell magadnak tiszteleted kivívni. Erre pedig jó stratégia, ha megbecsülöd a másik véleményét, figyelsz rá, segítesz neki. Ennyi. Ezért kitűnő eszköz a fórum elszállni készülő agyak számára. Ha hülye vagy, ellehetetlenítenek.
Részemről itt a vége. Ezt a topikot befejezem, mert a süketek párbeszédévé alakult( ezt tekinthetitek egyfajta önkritikának is). Úgyhogy ég veletek, és ne írjatok nekem feleslegesen, mert nagy valószínűséggel úgysem jut el hozzám.