fargo Creative Commons License 2001.06.09 0 0 1218
Boró, drága :-)

Megint nem figyelsz. Ha nem esett volna le, nem a beidézett hozzászólások valóságtartalmáról esett szó, hanem arról, hogy miképpen állnak hozzá autóikhoz az amicar fanok. Én ezt, mint hasonlatot megemlítettem egy hozzászólásomban, erre ugrottál rá te személyeskedve és ferdítve...

A J/N topicban arról volt szó, hogy futóművet leginkább a japánok és az olaszok építenek, különös tekintettel a kifogástalan és profi geometriára. Amit ugyebár nem pótol a hozzá adott elektronika.

"Amikor bemásoltam a gyári ismertetőket, akkor tovább kínlódtál, de annyira, hogy már többen is rád szóltak, hogy ne vetíts és ne rágalmazz."

Ez azért nem egészen így volt. Miután te bemásoltad a gyári ismertetôket én odacitáltam egy szakembert, ráadásul amerikait, aki ezen a szakterületen dolgozott. A vitás kérdés az volt, hogy a jenkik tesznek-e a kocsijaikba másodpercenként 1000x állító futóművet. A konkluzió az volt, hogy nem tesznek, talán majd fognak, de egyelôre a technológiájuk nem sorozatérett, jobbára prototípus szinten leledzik. Ennyi. Ezek után én elismertem a tévedésemet, mikor igaztalanság állításával vádoltalak. Holott nem is annyira tévedésrôl volt szó, hanem a dolgok másképpen való értelmezésérôl.

"Félművelt jenkik
jenkik ostobák,
stb."

Találkoztam jónéhány amerikaival, sôt évekig dolgoztam egy amerikai reklámcégnél, mint művészeti vezetô. Ezek alapján fenntartom, hogy a jenkik között bizony átlagon felüli az ostoba és félművelt emberek száma. Ha ezt te magadra veszed, azon csak sajnálkozni tudok, mert nem rólad szólt, hanem a jenkikrôl általában.

Ezzel szemben te többször is személyesen nekem címested a "tájékozatlan", a "debil", a "hülyegyerek" és a "tisztességtelen" jelzôidet, hogy csak a legutóbbiakat emeljem ki.

"Amikor erre válaszul összehasonlítom a Saab 9-5 és a Ford Taurus ütközési tesztjének az eredményeit,..."

Akkor én meg összahsonlítottam a két autó NHTSA által nyilvántartott biztonságot érintô visszahívási akcióit. Ugyanis arról volt szó, hogy melyik autó biztonságosabb. Te is hoztál egy teszteredményt, meg én is hoztam egy teszteredményt. Hogy mi ebben a hiba? Az hogy nem az általad preferált Ford nézett ki jobban utána.

"2FAST4U elkezdi útszéli hangnemben fikázni a Fordot... Érdekes módon véletlenül sem a saabos pasasra szólsz rá, hogy vegyen vissza a nyílt szarozásból, hanem éppen neki próbálsz besegíteni."

Te Boró, te hányszor szóltál rá halitire, shuttle-ra, sansalvadorra meg a többire, amikor útszéli hangnemben elkezdték emlegetni a felmenôimet meg tök részegen anyáztak és alap nélkül fikáztak mindent, ami a kezük ügyébe esett? Te csak együtt lihegtél velük, még tán meg is veregetted a vállukat. Amit 2FAST4U művelt, az hozzájuk képest illemtanóra, nem hiszem, hogy nem vetted észre. Már megint olyasmit kérsz számon rajtam, amihez semmi közöm, ugyanakkor a saját szemedben nem veszed észre a gerendát sem...

"Ha én ugyanilyen kisstílű alak lennék, mint Te vagy, akkor már egy hete bemásoltam volna a Volvo halálos kinmenetelű balesetet okozó fékhibájáról szóló cikket"

Azt a cikket már hettekkel ezelôtt kitárgyaltuk a Volvo topicban. Egy ötvenes némber lakott területen kissé túllépte a megengedett sebességet: "az autó, miután irányíthatatlanná vált, lesodródott az útról, belerohant egy épületbe, átrepült egy parkoló Renault Mégane felett, majd a járdára zuhant. A járdán három gyermeket elsodort, ketten életüket vesztették. A kocsi végül egy Fiat Puntónak ütközve állt meg." A nô azt állította, hogy nem tudott fékezni. Persze, mert egy műanyag vizesflakon szorult a fékpedál alá. A vizsgálat során persze elôástak valami régi visszahívásos akciót, ami során a Volvo fékjeit javították, ez a kocsi valahogy kimaradt, vagy mi. EGY autó EGYEDI esetérôl volt szó, ebbôl messzemenô következtetéseket levonni nem szabad. Itt arról van szó, hogy próbálják menteni a mamszi bôrét, pont úgy, mint Császár Elôdnek -- elôásnak minden lehetséges xart, amit rá tudnának kenni a Volvora. Az persze már rég nem számít, hogy a nô meg legalább százzal repesztett egy faluban...

"Ugyanezért, a Veled konfliktusok elkerülése végett nem adtam hírt ezen a fórumon a barátom S80-asnának a történetéről,..."

Persze, neked mindig akad egy barátod, akinek épp a BMW-je, a Volvoja, a Mercedese romlik el, mindig az, ami épp a témába vág. Amerikai kocsikra érdekes módon még sosem panaszkodtál, pedig ha valóban jenkiföldön élsz, akkor lehet tudomásod bôven azok hibáiról is. Én ellenben sosem titkolom a Volvom hiányosságait, számtalanszor meséltem már róluk. Ezt sem vetheted a szememre...

"Ehhez képest még Neked van arcod megjegyzéseket tenni az én stílusomra. Önkritika rulez! "

IGEN! Ugyanis még mindig nem válaszoltál arra, hogy a tegnapi-tegnapelôtti napon mit és hol fikáztam. Hazudtál, csúsztattál, most rajtad a sor: ÖNKRITIKA RULEZ!

Most elôástál hónapokra visszamenôen pár esetet, ahol nem is fikázásról van szó, hanem eltérô vélemények hangoztatásáról. Tudom, hogy neked ez a vörös posztó, ha valaki mást mer gondolni, mint becses személyed. Ugyan mi abban a fikázás, ha elôkeresek egy mást mutató teszteredményt? Vagy ha kétségbe vonok egy nyilvánvalóan nem helytálló adatot? A fikázás számomra azt jelentené, ha azt mondaná valaki, hogy X kocsi xar, vagy Y kocsi igénytelen, vagy Z kocsi hülyéknek való. De az nem, ha azt mondom, hogy V kocsi szebb mint W kocsi, stb. Úgy gondolod, ha valaki kételkedni mer a jenkik mindenhatóságában, az egybôl "tisztességtelen", "debil" meg "kisstílű"?

Ami meg a stílusodat illeti, az a következô:
Betévedsz egy topicba, elkezdesz dörgölôzni az ott lebzselôkhöz, majd elejtesz néhány provokáló megjegyzést, erre majd csak ráugrik valami tapasztalatlan topicoló. Végül az egész átcsap fikázásba, a vitapartner lehengerlésébe. A lényeg, hogy a végeredmény az legyen, hogy Boró az ultra tájékozott, überfaxa jenki legény. Egy kis nyalás itt, egy kis fikázás ott, mindig annak megfelelôen, hogy éppen mi szolgálja az érdekeidet.

Ez vagy te, Boró...

Előzmény: Boró12 (1210)