SzaboZE Creative Commons License 2001.06.09 0 0 88
Hát ennyire sajnos nem vagyok otthon benne, egyik haverom mesélte, hogy látott egy 1.3-as macit, elmondása szerint a blokk az ugyanugy nézett ki, de csak egy karbi volt felette. Szóval elképzelhető hogy a blokk felfúrása, esetleg a lökethosszúság módositása során készül az 1.5. Erre rádobtak két karbit, azt hagy szóljon. :) Ugy hallottam a nem GT tipusban létezik egykarbis egyötös is. Mondjuk gazdaságossági szempontból indokolt lenne, nem tudom ez 85 körül mennyire volt mérvadó. Volt motorválaszték mert még 1.1 is készült belőle. Na ilyen példányt nem nagyon láttam csak hirdetésben.Ha egyszer találkozunk meglátjuk! :) Sajnos az én gépem most kissé leharcolt (előző tulajnál csak olajat meg benzint kapott, volt egy kis puffja is, amióta megvan még nem sikerült mindent okévá tenni), de menetteljesitményre ettől függetlenül nincs panasz. Viszont lassan muszáj lenne egy motorgenerált nyomni úgy érzem. Az érdi emelkedőn szoktam tesztelni, 150-160 megvan. Utazóban a 130 ideális, még van erő gyorsitásra. Más kérdés az, hogy 150 felett már óvatosabban kell bánni vele. Állitólag az órát ki lehet akasztani ideális esetben, ezt nem teszteltem. :) A legjobb fogyasztás 90 körül van, hosszútávon 6 liter alá megy, ha nyomom 8 liter, városban a két karbi igényli a 8-9 litert is. Az a tapasztalatom, ha odafigyel rá az ember, akkor nagyon jó paci.

SzaboZE