SÜNÖCSKe Creative Commons License 2001.06.08 0 0 61
"Azontúl ott az időjárás hatással van a játékra, mert ugye nem mindegy hogy leszállásnál pl. látom-e a kifutót vagy sem, vagy éppen viharos szél dobálja a gépet vagy sem. "

Namármost: ha esik az eső vagy a hó, akkor pl. nem olyan jó a vontatójármű tapadása.

Idézet a MÁV F1(?) sz. Forgalmi Utasításából:

"A távolbalátás korlátozott, ha valamilyen időjárási tényező (köd, hó, sűrű eső) miatt a jelzés nem látható folyamatosan legalább 200 méterről"

Tehát hatással van a vasúti forgalomra is. Hogy ezt az MSTS-ben mennyire modellezték le élethűen, az más kérdés, de azért erre is lehetne figyelni...

"Ha egy vonatot 3 karral kell irányítani a real világban is, akkor egy szimulátorban is annyival kell. "

Igen, viszont figyelni kell a villamosmozdonynál (gy.k.: villanymozdony) a fázishatárra, illetve arra, hogy ezen a helyen a főmegszakító kikapcsolt állapotban kell hogy legyen, de legalább a menetszabályzónak 0-ban kő lennie.

"Vonatokkal sajnos nagyon ritkán lehet találkozni, az állomások meg olyan kihaltak mintha atomháború után lennénk. "

Javaslom, hogy egyszer utazz végig (ha teheted, akkor mozdonyon) a Budapest - Szob vonalon, hétvégén. Ott is kihaltság van. Az pedig, hogy nagy állomáson is sivár a terep, a valóságban is előfordul, pl. Rákospalota-Újpest hétvégén, amikor teherforgalom csak átmenő van, tehát sem mozdony, sem teherkocsi nincs az állomáson, bár ezutóbbi néha előfordul.

"Talán csak a nagyon nagy vasútmániások tudnak ezzel hosszútávon játszani. "

Mint pl. én d;-)