Sheme Creative Commons License 2001.06.06 0 0 10
Hi!

A sofőrök nem hiszem, hogy jobban járnak:

1. Gondolj bele, 2*4 óra vezetési idő - közte 1 óra kötelező pihenőidővel - lehetetlen áthajtani Mo.-n. (Sajnos, mivel nincs autópálya, ami összekötné az országhatárokat)

2. Ha lassabban vezet, talán még balesetveszélyesebb, mivel elalszik - mint napjainkban. Rengeteg kamionos baleset ezért van, mert kimerült, kifáradt a vezető.

3. Mi sem járnánk jobban, mivel ha lassabban megy, minket is feltart. (PÓTOS IFA RUUUULLEEEEEZZZ!)

Azért van benne ráció, hogy kell a tachográf. Kiváncsi vagyok, hogy itthon mekkora sikere lenne.

Egyébként a MÁV és Mi is jól járnánk, ha vasútra tennék az összes hazánkba belépő kamiont. Nem szennyezne, nem kéne fosni az utakon, hogy mikor szorít le, jön beléd. A kamionsofőr is pihenhetne, a MÁV-nak pedig lenne 1 kis bevétele. Miért? Nézzük:

1 db 44 tonnás kamion 30-40 liter gázolajat fogyaszt 100km-en - jobb esetben. Ez egy Röszke-Hegyeshalom távolságra vetítve cca.: 400km=120-160 liter gázolaj, 28.500-33.400Ft (1liter g.o. 215Ft. Mondjuk, hogy egy mozdony 50 kamiont el tud húzni. Ezzel spórolunk kábé: 6000-8000l g.o.-t, nem beszélve a légszennyezésről. Namost, ha minden kamionos csak 15.000Ft-ot fizet, hogy felteszik a kamionját a vonatra, majd a határnál leemelik, ezzel a MÁV (50 kamionra) 750.000Ft bruttó jövedelemre tehet(ne) szert. Szerintem ennyiből bőven megold6ó.
Ha összevetjük, sokkal többe kerül egy baleset miatt kivonulni a rendőrségnek, tűzoltóknak, mentőknek.

Ti hogyan látjátok? Reális lenne?

Előzmény: Zmac (8)