Személy szerint nagyon szeretem ezeket az embereket, akik a koncerten játszottak, de úgy érzem szép lassan el lehet menni nyugdíjba, mert innen csak rosszabb lehet.
Legnagyobb meglepetésemre az Illés hagyta a legmaradandóbb nyomot bennem, azon belül is Zoli dobolása, és Szabolcs Fender JazzBass-simogatása.
Az Omega nekem olyannak tűnt, mint egy mankókkal táncoló szamba-bajnok. Az XL-es fiúk a háttérben valószínüleg többet nyomtak a potméterbe, mint Janika. Benkő sem volt a szerszám csúcsán. A Metró annyira nem az én világom, de ez nem is csoda, mert a 40 év az 40 év.
A megismételt közös blokk a ráadásban némi fantáziátlanságról árulkodik és ez a 70 ezer embert figyelembe véve elég nagy luxusnak tűnik.
Ami igazán zavart, az az, hogy igazából egyik zenész sem produkált egy komolyabb szólót (a dobosokat leszámítva), és az, hogy szerintem a közös blokkban a gitárok fele nem volt bekeverve, mert ennyi gitár nem így kellett volna szóljon. A kínálkozó improvizációk és hangszerpárbajok kihagyása már csak hab volt a tortán.
Ettől függetlenül ennyi pénzt megért.
u.i.: a 2012-es Olimpián is két ajtón fog távozni a 150.000 ember a megnyitóról? :o))))