sabian Creative Commons License 2001.05.24 0 0 227
"Csövi! Megy a traktor!"

Tudom, tudom hallgatok mint xar a fűben..de sajna ez van: munka fullig!
Túl vagyunk 4 és fél hét alatt a 3000. kilométeren. Gond egy szál se. Néha ugyan egy kicsit kiakad az alapjárat a fordulatszámmérő szerint és alapjáraton 1500-at pörög. De egy kis gázzal vissza is áll.

Kedden/szerdán Tihanyban voltam egy konferencián és láttam sok sok tesót. Kis tesókat (206), gyönyörűeket. Meg egy 607-es nagy tesót, no meg vagy 7-8 406-ost. És volt közöttük egy olyan szép, mint Lucifer!!! Fekete, szürke belsővel. A könnyűfémből ítélve elegance lehetett. A kollégával tisztes távolból megméregettük, "hogy az is szép autó ám...." aztán huss el.

Sansali
"germany" felirat a lambdaszondán??? hát ez nem jó hír...vannak benne traktoralkatrészek????? :)))

Metacode
nem éreztem még, de feltételezem, hogy nagy kanyarsebességeknél fordul elő, no ilyet még igazán nem csináltam vele, amolyan komótos de tempós autózás van soron, kivéve ha valaki felhúzza az agyam, mert akkor bizony ráutaló magatartással közölni kell vele, hogy "bizony barátom az csak egy traktor, ez pedig egy autó, és ha versenyezni akarsz pl a Szentendrein, akkor a kis teknős bealázza a nyuszikát és míg Te gyorsulsz lámpától lámpáig, addig én kuplung vissza 3 technikával a lámpánál állva hagylak.... :))).

Kenguru
Milyenféle "másik" fék van a 2.0 gépeken mint az 1.8-ason, hogy azok nem rázznak be. Az enyém még nem rázott (szép is lenne 3000 km után), de a kopás után én is számíthatok erre vajon???

A TALI okés és már nagyon érik. Lassan össze kellene hozni, de én annyira nem vagyok szervező alkat, hogy csak na....ha értitek mire gondolok... De pl a hosszú hétvégén megint lent leszek Akalin és remélem jó idő is lesz...esetleg arrafelé egy talit összehozhatnánk, hátha van kedvetek egy kicsit pihizni (esetleg a családdal) a magyar tengernél, hm?

üdv:
sabian