DrabAAL Creative Commons License 2001.05.24 0 0 4
Egyetértek Enzóval. Nem akarok álprűdnek látszani, de ezzel a mentalitással mind a férfiakat, mind a nőket egy kissé alábecsülik.

Mellesleg ami igazán idegesít, az mindennek a jelenléte a zeniparban. Hogy mást ne mondjak Brintney Spears, de még ő nyomja a legkevésbé. Beetetnek, hogy aztán vedd meg a CD-ket, amiken ha mázlid van, a 20 számból kettőt meg is tudsz hallgatni.

MOst kérdezhetnéd, hogy ki a fasz fogja megvenni a CD-ket csak ezért? Mert te vagy én biztosan nem? Csupán megnyugtatásul közlöm, hogy elég sokan. Elég sokan vesznek majd így Cd-t, vajat, mosóport. Merthogy a rengeteg gyökér embert simán bepalizzák ezzel az alapvető dologgal. Mellesleg ezt nem a kisujjamból szoptam, hanem valamelyik csatornán faggattak erről egy marketingben utazó ipsét.

Hogy mit akarok? Azt, hogy a zenetv-n értelmes zene menjen, a vajreklám a kibaszott és unalmas vajról szóljon, ha pedig történetesen egy autósamponról van szó, akkor győzzenek meg arról, hogy érdemes azt vennem (tudom, hogy ez egy kicsit naívul hangzott), este pedig menjen pornóműsor. És kész. Csináljanak értelmes zenét, ahelyett, hogy belenyugodnának abba a tudatba, hogy akármilyen szar eladható egy-két jó nővel, akik nem röstellenek elmenni a tv-etika határáig vetkőzésben. Csak azon csodálkozom, hogy a harcos feministákat nem zavarja, hogy a nőket mint potenciális üzleti objektumokat használják...

Ismétlem: nem mintha nem nézném ezeket a reklámokat szívesen, vagy azt, amint Britney megerőszakolja a székét. Csak ilyenkor mindíg eszembe jut, hogy milyen zseniális új fogása ez a marketingvilágnak.

Ja, és az egyház pedig teljesen off-track, kiakadnak néhány felvillanó dekoltázs láttán, és rögtön Sodomát és Gomorát emlegetik. Elmennek a picsába. Ezek teljesen meg vannak zakkanva. Nem kezdek most teológiai vitát arról, hogy mekkora faszság ez az egész, én csak annyit mondok: az a nő a plakáton is Isten teremtménye, és nem tehet róla, hogy szépnek született...ha tudnátok hogy utálom ezt a vallási rizsát...