Zeddar Creative Commons License 2001.05.23 0 0 29
Nem mindegy, hogy hol vezetted, mert ugye Pesten a macskakövön nem túl kényelmes, főleg régebbi lengéscsillapítóval (újjal se). A váltót igaz egy kicsit meg kell szokni, de a tieddel problémák is lehettek (nem túl pontos a váltója, de pl egy kispolszkiénál jobb :)) A motor meg nem gyenge, csak az áttétel más, mint a személyautóknál és a 120-nál már igencsak 7000 körül pörög (4-esben), ha jól emlékszem kb. 75 lógyenge az 1.3-as, meg különben sem száguldozásra találták ki: a kézikönyvében (amit eladáskor adnak hozzá /haszn. utasítás/) is benne van, hogy a kanyarokat nem bírja személyautósan, felborulhat nagy sebességnél. Az én LJ-m gyári adatai (800ccm) 102Km/h, de 90-nél nem akart jobban menni, a 7000-es fordulat is kb megvolt, mert itt adja le a legnagyobb nyomatékot.

-=Z=-

Előzmény: vba (28)