Magnat
2001.05.07
|
|
0 0
1
|
Hali!
Én csak sufni szinten tudok infot, bár volt nekem is Simsonom, de csak módjával piszkáltam. Szóval, ha fojtva van a gép, akkor a karburátorban van egy kis műanyag, ami nem engedi, hogy a tűt teljesen fel tudd húzni gázadásnál, azt ki kell venni! Aztán ha nagyon pici a lyuk a kipufogón (a régi N-eseket így is fojtották), akkor 16-os fúróval adj nek! Ezen kívül létezik több fajta első meg hátsó lánckerék, ezekkel a gyorsulás-végsebesség arányt lehet változtatni. (pl a robogóé 3 foggal kisebb hátul, akkor így nagyobb végsebed lesz) Ja, és a hengeren szintén fojtott gépeknél a kipufogónál lévő kiömlő kireszelése, valamint az átömlőket is lehet nagyítani, ha sütőben felmelegíted a hengert és a hüvelyt kiütöd! Hasonlóm a hatása, ha a dugattyó kipu felöli részén a szoknyát asszem fél centivel visszavágod, mert alapban még a holtponton is fedi valamennyire a kiömlőt! És létezik még olyan, hogy esztergáltatsz még egy gyűrűt a dugóra - illetve csak a helyét, a gyűrűt már neked kell belerakni :-) - az eredmény brutális kompresszió és melegedés, ez utóbbit nyáron ildomos egy a hengerfejre szerelt spec terelőlemezzel csökkenteni!
Elsőre több nem jut eszembe. |
Előzmény: SPL (-)
|
|