TudatLan Creative Commons License 2001.05.05 0 0 2114
Sziasztok!

Elöször is köszönet(asszem jopinak:)) a karbi leírásért -amig rájöttem, hogy a 28H1-1et nagy 'H' val kell irni!!!!, már minden bajom volt, hogy miért nem jön le???!!

Ülés-téma: 5 ajtós Volvo 360 ülés tökéletesen belemegy (a magasítónak használt két db 30*30as zárszelvényből az egyik nem lesz merőleges az autó hossztengelyére, de ez SZVSZ esztétikai hiba max.)

Olaj: ajánlottátok aZ Auchanban található ?Genium2T-t, félszintetikus, olcsó olaj. Ezen kívül kipróbáltuk még a Castrol TT-t, jónak tünik, bár kissé (hidegen) jobban füstöl töle a gípezet. (lehet, hogy az ásványi olaj nehezebb, mint a félszint??) Castrol TTS: @rva drága és érezhető különbség nem lett felfedezve, a dobozán csuda megnyugtató dolgokat irnak: 15000es fordulat, tartós, nagy hőterhelés-tűrés....ez valószínüleg 2ütemü versenyolaj lehet... Mol,shell 2T= szutyok, a 2ütemü olajak páriái, nem volt szimpatikus (na jó, az ára igen:)))

Volna 1 probléma( a többi között): emelkedön felfele (pl. BAH csomopont befelé vezetö oldal) 60-65 km/h hörüli nekirugaszkodás estén 4.ben, ha nyomok egy padlogázt, elkezd rángatni, fulladozni, kigyullad az átfolyásmérön az összes led, és pánikszerüen lelassul a gép. 3asban no problem. Mintha elmenne a benzin-lev. arány??? Túldusul??? Szegény lesz a keverék??? Mi a fász lehet/okoz6ja ezt? Kérnék szépen 1 kis segítséget a Trabi tudoroktól.
Köszi és sziasztok.

Előzmény: Balage Csillag (2036)