Hali,
Hali Benton!
A kérdéseidre a válaszok:
Igen én harasztin lakom. Csak nem te is?
A gépem megtekintheted a pittatrabi.fw.hu oldalon.
Neked milyen a géped?
A szerelést és a tuningot az egyik barátommal csináljuk. Ő taksonyi.
Kérdéssel fordulnék hozzátok:
Be van ültetve elöl hátul a trabim és a probléma az első részen van.
Amikor trabi gátlók voltak benne, akkor állandóan összeért a két fele a
gátlónak, mert ugye be van ültetve és kikezdte a tornyokat is.
Amióta skoda elsők vannak benne, ezt nem csinálja, viszont annyira bemennek
a kerekek, hogy hozzáérnek a doblemezívhez és daráló hangot adnak intenzívebb
kanyarodáskor + nincs túl messze a főfékmunkahengertől sem a rugó. Félek, hogy
le fogja verni. Mit tudtok javasolni?
Még 1 érdekesség:
ORFK 1999-es lopási statisztika,
Márka DB
1. Wolkswagen 2363
2. Lada 1472
3. Trabant 1162 <---- Bronz érem.
4. Opel 1123
5. Audi 1100
6. Fiat 918
7. Mercedes 858
8. Suzuki 732
9. Wartburg 654
10.Ford 574
11.BMW 464
12.Renault 446
13.Mitsubishi 340
14.Peugeot 310
15.Skoda 301
16.Toyota 215
Ennek kb. 2/3-a Budapesten!!!
Úgyhogy vigyázzunk...
Ritkán írok, de akkor sokat. Bocsika érte...
Pitta