niváskarcsi Creative Commons License 2001.03.27 0 0 25
Kedveskéím végre egy topic ahol ki lehet borítani a bilit.Kezdetben volt a tök saras vagy poros csapás,később föld út.Azután feltalálták az autót,majd jött a nagy találmány a makadám út.Nem azért mert védeni akarták a környezetet hanem azért,hogy ellehessen jutni A ból B-be.Van olyan nevű falu mint Akasztó ez nem bitófáról kapta nevét, hanem arról a szutyok sártengerről ami körbe veszi ami akkora,hogy úti vezetőt kellett fogadni aki atvezetett rajta.TEhát a föld út az alap az etalon. A lóerőhöz egy adalék,a monarchia idején egy parasztnak 5-7 lóból álló fogattal kellett kiálni,hogy egyáltalán mozgatni tudja a kocsit,képzeljtek milyen nyom maradt ott.Tehát az út,bármilyen földes vagy aszfaltos közlekedésre való,az erdőben is.Az aranybulla óta mindenkinek szabad költözködési joga van,tehát a kereteken belül szabadon közlekedhetsz.Az erdőtörvény azt is írja többek közt,az erdőgazda köteles közlekedési utat kijelölni,ha tilos az átjárás köteles táblával jelölni.Lehet,hogy rosszul csinálok valamit de előlem még egy turistának sem kellett elugrania soha sem,pedig sokat járok földúton.nyilván a terepezés nem tetszik mindenkinek ennek több oka is van,de ezen a topicon kitalálhatnánk,hogyan tetszene mindenkinek,és,hogy ha kell, segíthessünk ,ahhoz szaktudás kell.TEREPJÁRÓT,csak terepen lehet megtanulni vezetni.Nem csak bunkó terepjárós van,sajnos általában a tehetős vasárnapi terepesek a suttyók.elsőre ennyi.