BadGe Creative Commons License 2001.03.26 0 0 702
Egy kis iránymutatás a track felvételhez. Illene kitalálni, hogy ki milyen utakat vesz fel, mert az ad-hoc felvétel eredménye az lehet, hogy egyes utak esetleg többször szerepelnek majd a kelleténél. Ez a pontosság szempontjából pesrze nem baj, de benzin és idő oldalról esetleg mégis az.

Egyfelol jó lenne tudni, hogy ki az aki érdemben foglalkozik majd a dologgal, másfelol célszeru lenne szétosztani a dolgokat.

Támpontok:
-a számozott utak mindegyike GPS-el bejárt, illetve ezek folyamatosan bejáródnak.
-A mellékutak nincsenek bejárva, esetleg azok, amelyek olyan városokba vezetnek, amelyek két számozott út között helyezkedenk el, de MO 167 városából csak kevés ilyen van.

Ha nem nagy gond, ki-ki leírá, hogy milyen területen fog dolgozni? Itt egy amatőr kezdeményezés, MapSzerver helyett, de végülis majdnem ugyan az. :)


Ezen a térképen a jelölt mellékutak hossza 1010 km, vagyis van még merre menni. Szerintem az a legcélszerűbb, ha a választott szűz területet a vállalkozó valahol két számozott út között félúton szeli át, ui. a többi út így pontosítható leginkább. Persze ha valaki minden kacskaringót felvesz az sem baj. ja és még egy: ez szintén igényel néhány vastagabb idegvégződést. Az utak felvétele közben nagyon hasznos, ha a bekötő utakon az ember csinál egy max 1 km-es oda vissza utat, mert ebből később látható, hogy azok az utak, amelyeket nem jártunk be, hol csatlakoznak be a pontosított útba. Sokszor még a navigáció során is elég, ha a bekötés pontos, közötte meg majdnem mindegy, hogy hogy kanyarog az út.

ha a link nem jött volna össze, akkor itt van:

http://www.nexus.hu/aeromap/images/progress.jpg

Ge.

Előzmény: czy (700)