405GRX
2001.03.21
|
|
0 0
33
|
Sziasztok Oroszlánosok,
sansalvador: melyik 1,9-es volt a 405-ösödben? a 120 loerős? Az nagyon brutál lehetett, nem csodálom hogy beleszerettél. Az már motorikusan is lenyomta a német konkurenciát, a komfortról meg ne is beszéljünk:-)
Én nem gyalázni akartam az 1,6-ost:-)csak spekuláltam, hogy kg/LE stb...nekem is nagyon jók a tapasztalataim a motorral, 170k van benne és eddig egyszer folyatta az olajat egy eltömődött szűrő miatt. Egyébként no problem 9 év alatt! Viszonylag dinamikusan is megy, bár én nagyon kímélem (normál üzemmódban max 4000-ig), persze egy modern 16 szelepessel nem lehet összehasonlítani. Nekünk volt 1,6-os dupla karburátoros (72LE) is az első szériából, ahhoz képest ég és föld a teljesítménye.
Fogyasztásban én produkáltam már 7,4 litert is vegyes városi/autópálya üzemmódban, kíméletes stílussal, most télen 8 körül el lehet vele járni, ami szerintem nem rossz érték.
Sabian:
Igy már értem a metálfeketét...tudtam hogy nő van a dologban:-)...
Tényleg ql lehet a RG, az enyém is hasonlóan exkluzív darab, gyárilag tuningolt felszereltséggel (motorhoz nem nyúltak). Szerintem az országban egyedi darab, Ausztriából jött be. Én kb. két éve járok vele, előtte 7 évig apámé volt.
A 406-osról majd később még irok, most vár a work:-(... |
|