Törölt nick Creative Commons License 2001.03.14 0 0 541
Anno mikor "szét vezettem a fejem" nagy dögökkel, (pl hajnali háromkor indultunk Egerbe tégláért, és du 6-ra értünk vissza) vagy egész nap nyomtam építkezésen a 13 km-es köröket, inkább fásult voltam 11-felé, mint ideges.
Ue volt a taxizással is. Az ember eleget "drosztol" ahhoz, hogy ne pörögjön túl (sajnos). Nem tudom, szerintem játszhat szerepet az irigység is, (merdzsó-busz) de nem hinném, hogy ez lenne a fő domináns érv. Szerintem egyszerűen nics érdekeltségük (nem hajtja őket az utas vagyis a jatt, nincs célállomás ahová oda kell érni a "rakománnyal", nincs következménye a lassúságnak, járatkimaradásnak (ellentétben a Volán-buszokkal) van egyfajta biztonságérzetük a jól védett sofőrkabinban, és a "csapatszellem" miatt, van egy komoly jogi védelem mögöttük a vállalat miatt, van egyfajta "hatósági-cinkosság" mögöttük (mert a rendőr-bkv-s egyformán "jól fizetett" "úti"-társ), összefoglalva, úgy gondolom, "el_van_mint_a_befőtt" a fülkében, és nagyívben sz@rik arra ami az úton történik kivéve a többi bkv-s kollégát.
Ezért nem foglalkoznak az esetek nagy részében indokolatlan "kollegális udvariasság" által feldúzzasztott kocsisorokkal, vagy a lassúság által előidézett előzési kényszerhelyzetekkel sem.

Nagyon-nagy tisztelet a kivételeknek.

Üdv:
Hunter