stangman Creative Commons License 2001.03.12 0 0 9
Az előző munkahelyemen volt egy '98-as Fiesta 1.1. Ez benzines volt, de a motor lényegtelen: a kocsiban nem volt 60E km mikor már: meghibásodott a hűtőrendszere. Meghibásodott a világítás. A motor hangja vmi rettenetes volt, ilyen szelepes kopogás. Az első féktárcsák elhasználódtak, hullámosra koptak. Ezt a problémát nagyon sok fordostól hallottam, a Focustól az Escorton át a Probe-ig minden Fordnál gázok vannak a féktárcsakopással.
És a fenti autó még 3 éves sem volt! A Fordot gondold meg nagyon. Az utóbbi időben nagyon sokat romlott a márka. Egy haverom szerint a '86-os Escortjával sokkal kevesebb gondja volt mint a '93-assal.
Mit javaslok 1 millió alatt? Ne nevess ki: Skoda Favorit. Persze szigorúan '93-94-es évjárat, ekkortól gyártották a VW által módosított típust. Én egy '94-es Favoritot hajtok immár 5 éve, és semmi műszaki problémám nem volt az autóval. A motor nem túl erős (városba pont jó, de autópályán suxx) de 7 liter körül fogyaszt, és az olajat sem eszi. Karburátoros, de elég kultúrált járása van. Az utastere jóval tágasabb mint az általad felsorolt típusoknak, én a magam kis 198 centijével is elvezetem hosszabb utakon is. A fék 1. osztályú, a hátsó fék egy az egyben a VW Ventoból származik. Rozsdásodás nincs. Egy ilyen Favorit ára 750-800K körül van ha jól tudom, vagyis ha mégis van vmi kis hiba az autón, a maradék pénzből még ki tudod javítani.
Ui.: találkoztam nemrég azzal az öreggel, akitől a kocsit vettük. Egy Suzukit vett a Favorit helyett. Azt mondta megbánta, hogy eladta a Skodát.
Na ennyi, bocs a hegyibeszédért.
Előzmény: minimal (8)