Szeton a fazonnal, úgy OK.
Nézd át a védettséget alposabban. Aki jogtalanul használ, az keres kiskaput, ha védünk egy amyagot az miért kiskapu? Ehhez nem vagyok egűlég intelligens. A védettséget az arra illetékes hatóság mondja kio. A Fial anyag egészével is ez történt. A védettséget nem lehet privát feloldani. A teljes gyűjtemény védett (mint több száz más is ebben az országban) Az eset nem egyedi. Ne fújd azt a tüzet, ahol kihült parázs sincs. Használd, ha boldog vagy, csak rossz másolatok vannak közforgalomban. Ha téged boldogít, hogy sz...tok az örökösre, akinek mint írtam az egész anyag fennmaradását köszönhetjük, A Te aszégyened, Te balhéd. Úgy sem tudtok sokat kezdeni vele, a kukkoláson kívűl, mert lévén gőzmozdony anyag, Lányi Ernőn és Mohay Lászlón kívül a többi csak úgy tesz, de csak részben tudja (ha tudja ) miről beszél. A szerzői jogokat dumálhatod félre, de attól nem leszel tudós gőzügyben!
A törvény mellet pedig mindig van még más is, amit most nem kívánok emlegetni, mert nem adok tanácsot ujabb visszaélési ötletekhez.
A legnagyobb baj, hogy tulságosan hozzászoktatok ( kinek nem inge...) minden használatához, amiért semmit sem tettetek. Tessék, tessék, így tovább.
A törvény meg úgy volt nagy ..... ahogy és akik megírták abban az idóőben. A lényeg a Siemens doktrína ( de lehetne akárkié aki ér valamit) Mindent megmutat, azt csináld utána ha tudod!
Egyébként Te magad írtad, a művészi fotót, mint kategóriát. Az anyagot évtizedek óta számtalan alkalommal oda sorolják, és ez nem a Te vagy az én véleményemtől függő.
Szomorú vagyok, hogy nem érted, amiről szó volt közkincs, és nem szabad préda azpknak akik csak nyerészkedni akarnak, és egyáltalán nem törődnek vele, hogy úgy is használják amire az eredeti igényessége, minősége kötelez(ne).
A törvényt meg en küldd, unásig ismerem. Különben sem érint, mert minden szerzővel közvetlenül dolgozunk, és lopni semmiolyen formában nem szopkásunk. Lenézzük e beteg módit és gyakorlóit is.