Ohhh erre nagyon egyszerű a válsz!
Már többször és több helyen leírtam topicjaimban, hogy néhány pénz és hataloméhes ember rájött már korábban a gondolatkapcsok szerepére a marketing kampányokban.
Nos hogyan adják el mostanában a kávét, vagy a cigit.
A kávé eladása:
Spot: (reklám:)
Meleg családi környezet, barátságos szinek, nyugalom , a kandalló pislákol, a kutyus únalmasan nézi a tüzet. A nagypapa megpuszilja a kisunokát, mindenki boldog.
A boldogság jó, a kandalló jó, a nyugodt családi környezet jó, na ládod a kávé is ilyen jó.
A kávé kicserélhető Istenkére, Jézuskára, télapura, vagy bármi másra. Müködik bevált. Nem csak a keresztények, Göbbelsz, Sztálin propagandistái, de a mai multinacionális cégek is alkalmazzák ezt az ősi pszichés manipulációt tartalmazó marketingfogást.
Hát röviden ennyi
Üdv:
Iván Gábor