Sutherland Creative Commons License 2001.02.27 0 0 210
Kösz a tippet, egyébként ismerem, akkor műxik, amikor megy a szivató. Amikor a motor már üzemi hőmérsékleten van, és néhány percnyi normális alapjárat után ÚJBÓL felmegy a fordulatszám, rugdoshatom a gázpedált, az atyaúristennek se akkar lejjebb menni.

Két éve van meg a Primera-m, ezalatt köbö félmilliót költöttem a javításra. Korábban írtam, hogy ez talán a saját hülyeségem, mert ahogy valami nem úgy "kattog" az autóban, rohanok a szervízbe. Szakszervízbe.

Korábban írtam azt is, hogy ezidáig még nem hagyott ott a kocsi. Mára ez is megdőlt, karácsonykor hazafelé megmakacsolta magát - a generátor bemondta az unalmast. Este volt, esett az eső, köd volt, országút: az összes nagyfogyasztó be volt kapcsolva, s mivel a generátor nem töltött, a fogyasztók rövid idő alatt totál leszívták az akksit, így gyújtás se volt.

Eddig szerettem a Primera-t, talán még most is, de kezd elegem lenni az újabb és újabb hibákból, lassan nem merek hosszabb útra menni vele. Nem kizárt, hogy ha így halad a dolog, megválok tőle.

üdv.
Sutherland

Előzmény: nemmindegy (209)