Nagyon köszönöm a részleteket. Azt hiszem, ebből a szempontból megnyugodhatok, ugyanis hengerenkénti befecskendezés van, "computeres" vezérlés van, porlasztó nincs, automata szivató nincs...
Annakidején az első Sunnym automata szivatója hasonlóan viselkedett. Én úgy tapasztaltam, hogy ahogy a motor melegszik, úgy "játszadozik" az automata szivató. Ez addig tartott, amíg ténylegesen el nem érte a motor az üzemmeleg hőmérsékletet. (kb. 10-20 perc autózás, a külső hőmérséklettől és a sebességtől függően). Próbáld meg, hogy amikor "felpörög" a motor, akkor "rúgd meg" a gázpedált (egy pillanatra pörgesd fel a motort). Nekem erre mindíg visszaesett a fordulat a normális szintre.
Egyébként mióta van meg az autód? És milyenek a tapasztalataid vele?
Az injektorokkal kapcsolatban van egy érdekes megfigyelésem, nem tudom az okát, de "jópofa". Megállásnál soha nem esik rögtön vissza a fordulat a ~750-re, hanem pár másodpercig 1200-1300 körül forog. Valószínű, hogy így normális, mert a második Sunny is (központi befecskendező), az 1.3-as Suzuki is, és most a Primera is (hengerenkénti inj.) így dolgozik. De mi lehet az oka?? Miért jó ez így? Tudja valaki?
Előre is kösz
nemmindegy