Kedves nemmindegy,
az említett alattomos hiba a következő: 1-esben és 2-esben dinamikus gázadásnál egy-egy pillanatra kihagy a motor, kecskézik az autó. Az előző szervízben erre azt mondták, hogy elrepedt egy vákuumcső, azt kicserélték és az esetek többségében megszűnt a hiba. De cseréltek már keverékszabályozó szelepet, melynek hibája magasabb sebességfokozatban okozott motorkihagyást. A porlasztót többször is szétszedték és kitisztították. Ráadásul az utóbbi évben olyan benzint használok, amely porlasztótisztító adalékot tartalmaz.
A lényeg, hogy erre a hibára nem tudtak mit mondani a BestPoint-nál, illetve hogy 90% az esély, hogy a kuplung hibája okozza.
Bónuszként egy másik érdekes, ezidáig megfejthetetlen hiba: hidegindításnál bekapcsol az automata szivató, ilyenkor ugye elég magas az alapjárat. Miután kellően bemelegedett a motor, a szivató kikapcsol - visszaesik az alapjárat. Ezután kb. 10km-t megyek a kocsival és megint magas lesz az alapjárat, igaz, nem annyira, mint amikor megy a szivató.
Amúgy nem kell nagyon megijedned, az enyém már 8 éves, első(?) generációs Primera, a Tied meg egy vadi új, időközben a típus túljuthatott a gyermekbetegségein.
üdv.
Sutherland