Törölt nick Creative Commons License 2001.02.22 0 0 1632
Szia Medvécske :-))) !

A hangposta esetén a következő lehetőségeid vannak:

Direkt átirányítás (spec szám megadásával):

Feltétel nélkül: *21*1715#

Foglalt: *67*1715#

Nem válaszol: *61*1715#

Foglalt VAGY Nem válaszol: 61 ÉS 67 egymás után (sorrend mindegy!)

fentiek esetében a csengetés ideje (értelemszerűen csak F vagy F/NV esetben!) egy előre beállított (és 1212-n vagy a 0680333444 hangposta ügyfélszolgálat/hibabejelentő-n kérésre megváltoztatható) 4 csengetésnyi idő!

FIGYELEM: amennyiben egynél több hívószámra él hangposta (ez hamarosan bárkinek elérhető ISDN mellett) akkor a fenti esetekben vagy az MSN1-re lesz aktuális az átirányítás, vagy a következőképpen kell az átirányítást aktiválni:

*kód*telszám*1# az MSN1-hez
*kód*telszám*2# az MSN2-höz
*kód*telszám*2# az MSN3-hoz

A hangposta szolgáltatásra előre programozott

*62# (Nem Válaszol)
és
*68# (Foglalt)

kódokkal aktiválva a hangpostát, még (elvileg lesz egy új rpogramverzió a napokban!) NEM VÁLTOZIK MEG A TÁRCSAHANG! ÉS: ha 1-nél több számra él hangposta, akkor mind a 2 vagy 3 MSN esetében élni fog a szolgáltatás és aktív is lesz! (Pl. ha a fizikailag élő vezérszám a régi analógé, és az OSS-ben az egyik új szám szerepel vezérszámként, akkor 2 hangposta aktív - ha a régi számra direkten kérted, az megmaradt, az újra meg automatikusan "felszerelték"!)

Sok sikert!

Maus Róbert Péter
(mikimaus)

P.S.: a HÍF azt válaszolta, hogy a szolgáltatónak kötelessége írásban tájékoztatni. nekik nincs ilyen listájuk! Ahhoz képest, hogy a bevezetéskor tesztelniük kellett és folyamatosan ellenőrízniük kellene... :-(

Maus.

Előzmény: Macika (1628)