geszthi
2001.02.20
|
|
0 0
84
|
A nagyvárosi tömegközlekedés pedig sehol a világon nem önfenntartó (mindenhol veszteséges. Stimmt nicht, pár olasz nagyvárosban magánkézben vannak a helyi buszjáratok, tiszták, pontosak, de angliában és szerintem az usa-ban is akad ilyen.
Ja persze, hogy akad. Csak epp a jegyek aran meg is latszik (ugy atlagban 400forint angliaban). Pl. a heti buszberlet is 8font (az itthoni aranyok osszehasonlitasa keppen a tanulo 6, nem epp nagy kedvezmeny). Vagy Londonban a napijegy csak a belso ket zonara is 4font.
No akkor mit tamadnatok DG-t ha privatizaltatna, aztan nekem semmi kozom hozza tobbet fizessen aki hasznalja. Hanyan fizetnek meg heti durvan 4000 forintos berletet csak a buszra (villamos, troli az ugye kulon)??!
Akkor dontsetek mar el, hogy most vagy tamogatja a kormany/allam (nem ugy mint most ugyebar) vagy adjuk magankezbe de akkor meg fizesd/uk meg amibe kerul! |
Előzmény: Lieber Kati ura (63)
|
|