Jó kér(d)és!!:-)))
Már én is kerestem egy korrekt listát, de nem igazán találtam!
Még a HÍF-et nem túrtam fel teljesen, de legrosszabb esetben kérek tőlük egy hivatalos jegyzéket (annyit tudni kell, hogy AXE, EWSD és ADS esetében egy picit eltérhetnek bizonyos digifon kódok illetve azok "attribútumai"!)
Párat azért ideírok fejből (tán nem hibázok!):
Általában
*kód# = bekapcs (aktiválás)
#kód# = kikapcs (deaktiv.)
*#kód# = lekérdezés (szöveges és/vagy thang/fhang)
Paramétereket MINDIG * választ el!
Lezárás MINDIG #-tel!
Kódok:
Átir felt nélk = *21*telszám#
Átir felt nélk fix listára (ez a központban tárolt számot jelent) = *62*csengidő#
(csengidő opcionális, másodpercben 5..60 lehet)
Megjegyzés: hangpota rendszer használja.
Átir. nem felel esetén = *61*telszám#
Átir foglaltság esetén = *67*telszám#
Átir fogl/nem felel fix listára = *68#
Átir szövegre = *24*szövegsorszám#
Hívásvárakoztatás = *43#
Ne zavarj = *26#
HÍF-nek mail elment, ha válaszolnak, közzéteszem! :-)))
Üdv.
Maus Robi
P.S.: ISDN analóg porton (netMode) egy kicsit más a helyzet (lekérdezés nem - úgy - működik, nincs csengetési idő nem válaszol esetben stb...)