Muskulus Creative Commons License 2001.02.12 0 0 14
Engedjetek meg,hogy en is elmondjam a velemenyem. Azt hiszem, valahol a ket allaspont kozott lehet megragadni a problemat. Ha egy jatek jo, es tenyleg van meg benne, akkor lehet folytatni, vannak erre remek peldak, TTD, ha mar szoba jott, kicsit jobb, mint a TT, akkor ufo2, de emlithetjuk az Opposing Force-ot, vagy a kimerithetetlen Star Wars jatekokat stb. (persze az mar mas lapra tartozik kicsit) A baj az, hogy nagyon sok jatekbol keszul igenytelen klon, nagyon sok eredeti otletbol keszul kesobb egy rakas fercmunka. Es tenyleg, azert lehetne egy kicsit tobb ujdonsag is a piacon - persze szerencsere erre is van pelda, mondjuk a Sims. Azt hiszem valahol a ketto kozotti egyensuly lenne az optimalis.
Ami viszont meg problema, hogy minden jatekot 3D-ben akarnak megirni, oriasi 3D laz van, es mindenre ra akarjak eroltetni, olyan jatekokra is, amire ez nem illik, (pl. Monkey Island 4) es igy esetleg veszit a varazsabol. Van ahol pedig nem hasznaljak ki teljesen a 3D adta lehetosegeket, pl. Imperium Galactica 2-nel az urcsata, de ezt rafoghatjuk arra, hogy meg csak most tanuljak a hatarait a technologianak...