PoorBoy Creative Commons License 2001.02.05 0 0 1473
A történet:

Tavaly novemberben megrendeltem az akkori akciós ajánlatban szerepl? csomagot, melyben ISDN vonalhoz 2 db ISDN készülék (Siemens Profiset 30 vagy 51) is szerepelt (2 db 51-est választottam).

A megrendelést követ?en levélben tájékoztattak, hogy a technikai feltételek nem adottak, 2001 els? félévében kaphatok ISDN-vonalat. Budapesten, egykori EPT-területen, panelben lakom...

Január végén megjött a szerz?dés, felhívtam 1212-t, mondták minden OK, jönnek szerelni.

A szerel?k a megbeszélt id?ben (szabit vettem ki arra a napra) beestek, nézel?dtek egy kicsit majd kibökték, hogy "Ja, ha új vonal kell és nem csere, akkor nem tudjuk megcsinálni, a központtól ki kel húzni kábelt meg amúgy sincs kulcsunk ide az elemeti kapcsolószekrényhez..."

Másnap hívtak, hogy OK a dolog, jönnének. Be is kötötték, készülékeket nem hoztak, mondván, hogy 51-es nincs raktáron, de nemsokára jön, akkor majd kihozzák, de érdekl?djek az 1212-nél.

Az 1212 megadta, hogy hol érdekl?djek, felhívom és udvariasan megkérdezem, hogy mikorra számítsak a szerel?k által említett telefonok szállítására.

A pics@ a telefon másik végén flegmán válaszol, hogy nincs 51-es, nem is lesz. Arra a kérdésemre, hogy akkor a szerel?k miért mondták, hogy lesz, csak annyit mondott, hogy azok csak alvállalkozók... További kérdéseimet megel?zve közölte, hogy "Lehet panaszt tenni!" és lecsapta a telefont.

Mindezek után az 1212 azt tanácsolta, hogy várjak még 2 hetet, ha nem jön 51-es, akkor kihozzák a 30-asokat.

Nem az a bajom, hogy nem 51-es telefonjaim lesznek, mert benne van a szerz?dében, hogy azt adják amelyikb?l még készletük van, de miért kell az el?fizet?t így félrevezetniük, szívatniuk és lesz@rniuk?