Cgo Creative Commons License 2001.02.03 0 0 99
sportivo,

szvsz az is kozrejatszik, hogy egy konszern piacra dob valamilyen motrot pl. a VW TT motorara gondolok, aztan azt lebutitva van eppen kihegyezve belerakjak az osszes tobbi modellbe. Eleg egy picit chiptuning es ott vagyunk, ahol a sportverzio van. A ketliteres kocsik tobbsege meg tud annyit, hogy csak szuk retegnek hianyozzanak a GSi, GTi verziok.
Az emberek tobbsege nagyon igenytelen, pl. az Alfa szalonban panaszkodtak, hogy mekkora f@szsagot csinaltak, mikor ugy dontottek, hogy 145/146 tesztkocsija 1.6-os lesz. Jottek a vevok, hogy 1.8 vagy 2.0-as erdekelne oket, mentek par kort az 1.6-al, es egyszeruen eleg volt nekik. Aki tobbre vagyott, megvette a ketliterest, a tobbseg viszont elvitte az 1.6-ot es keptelenek voltak 1.8-at eladni.
Most a legnagyobb divat brutalis motrokat rakni kiskocsikba. Tegnap ugy lealazott egy sarga ibiza, hogy azt sem tudtam, hogy a fejem. 1.8-20VT 115kw... Hat ez pl. joval gyorsabb, mint a bekes polgari negyajtos limuzin.

Előzmény: Törölt nick (98)