Törölt nick
2001.02.02
|
|
0 0
2569
|
Megnéztem a pályaterved. A gurítódombbal kapcsolatban azzal a kiegészítéssel élnék, hogy a nagyvasúti dombnak két külön "fel-" és "lejárata" van, tehát a fogadó és a rendező vágánycsoport a domb két külön oldalán van. Ha pedig a rendezőpályaudvar párhuzamos elrendezésű, akkor a kettő közötti kapcsolatot a fogadóból induló felhúzóvágány (a dombbal párhuzamosan) és a végén a kihúzóvágány biztosítja. (Ez így szerintem annak volt érthető, aki úgyis tudja. Tud valaki erről képet linkelni?)
A végeredmény az, hogy a mozdonynak nem azon az emelkedőn kell felvonszolnia a kocsisort, ahol az le lesz gurítva. A gurítódomb másik oldalán csak kisebb és rövidebb szintkülönbség van, ez a torlasztólejtő, amelynek feladata a kocsik ütközőjének összenyomása, hogy a laza csavarkapocs rúddal könnyen szétakasztható legyen.
Macibb
|
Előzmény: Törölt nick (2567)
|
|