Sziasztok!
TaNGó:
1. Ingyen csatlakozni csak a komolytalan cégekhez lehet! A csatlakozási díj egy szűrés, ami arra való, hogy csak olyanok csatlakozzanak, akik komolyan gondolják a dolgot. Ha ingyen volna, boldog-boldogtalan csatlakozna, sok felesleges munkát adva a cég embereinek, akik így kevesebbet tudnának törődni a komoly érdeklődőkkel. Gondold végig, hogy vajon miért van az, hogy pl. egy komolyabb állami tender (pl. híd vagy autópálya építés) esetén a pontos pályázati kiírás megszerzéséért adott esetben súlyos százezreket vagy milliókat kell fizetni, amit ráadásul vissza sem térítenek, ha vesztít a cég a versenytárgyaláson! Nahát, itt ugyanerről van szó!
2. Ne gyere itt az agymosós dumával! Vedd észre, hogy a topicban kultúrált vita zajlik, és nincs helye az ilyen, tárgyszerűséget mellőző, érzelmi jellegű megnyilatkozásoknak! Különben csak azt fogod elérni, hogy senki nem figyel majd Rád!
dejó:
Kiegészítem kicsit Yag válaszát a kódszám nyílt megadása (vagy ha úgy tetszik, a nyílt reklámozás)ügyében. Nos a NM a személyes emberi kapcsolatokon alapszik. Ez adja azt a plusszt, amitől ez jobb, mint a hagyományos kereskedelem. A hagyományos kereskedelem (ideértve a hagyományos internet kereskedelmet is!) személytelen. Ha bemész a boltba, ugyan (jó esetben) kedvesek és segítőkészek az eladók, de - nagyon ritka esetektől eltekintve - Te csak egy ügyfél vagy, akivel kötelességük kedves lenni. És itt válik személytelenné, amikor "ügyfél" lesz belőled. Ezzel szemben a személyes kapcsolatok mindig egyediek, biztos vagyok benne, hogy egyéntől föggően különbözőképpen viselkedsz ismerőseiddel, barátaiddal. Itt jön be a NM nagy ötlete, nagy előnye: minden ismerősöddel egyedi módon tudsz foglalkozni, és így nagyságrenddel színvonalasabb szolgáltatást nyújthatsz.
Bár az Internet "fellazítja", technikai útra tereli a személyes kapcsolatokat, a mi internetes üzletünkben mégis szükség van a személyes kapcsolatra. Mégpedig főképpen azért, hogy az Internet anonim és elvont világában mégis legyen egy biztos pont, aki egy általad ismert személy, egy hús-vér ember akihez bármikor odamehetsz kérdezni, és nem egy ügyfélszolgálat a telefonvonal, vagy az e-mailcím másik végén.
blr, dejó, Yag: jön valaki a tihanyi hétvégi szemináriumra?
Üdv:
Ligu