djt.122
Jó kios gép az. Nézd meg jól! A szntartály a fűtő elpőtt volt. A mozdonyvezető mindent látott.
Valoban a kacsához hasonlított, de "Ő" belső, míg kacsa külső keretes, azaz a rudazat kívűl, alatta keret és csak a kereten belül a kerekek.
A 3T(ez 3 tengelyt, és Tender-t, azaz széntartályt jelent, DRG, DR gépeknél a rudazat és kereke a kereten kívűliek.
A gépek teljesítménye, karaktere tényleg majd azonos volt.
HA igazán szép vonatot akarsz, mely vasúttörténetileg is perfekt, csinálj vegyes vonatot, két-két személy és teherkocsiból. Kocsikról ne feledd a fékezőfülké(ke)t(!), ui. akkor még még nem volt általános a vonaton végigfutó légfék.
Boldog vonatozást!
A Motorkocsi a mi sebesvonatunk szerepét játszotta hegyi fővonalakon IS. Természetes, harmadosztályú vonalakon csak a VT135 és utódai jártak-járnak.
JSB