Kedves mikimaus!
Igazad van, de azt is odaírtam a mondanivalóm végére, hogy hirtelen felindulás is bennem volt...
Hogy ne nézzenek hülye fogyasztónak, azért kellene hidegfejű és mefontolt emberkéknek összedugni a fejüket, hogy valami okosat kitaláljanak, ne úgy mint a mobilsztájk idején.
De ezt is írtam...
Ami a W/Pannon buktatókat illeti...nem tudom miért, nem hiszem, hogy elfogultságból,de érdekes módon a Pannonal eddig SEMMI gondom nem volt...pedig ott is volt már pl.hogy késtem a számlával, hogy valami nem működött...MÉGIS:Emberi hangon meg lehetett tárgyalni, beszélni...és azt érezhette a kis pénzű egyszerű ügyfél is, hogy a cégnek UGYANOLYAN FONTOS mint pl. egy 20 előfizetéssel rendelkező nagycég.
Vajon miért van ez így?És miért érzem, hogy a matáv eddig ahol csak tudott, AROGÁNS,LENÉZŐ,UDVARIATLAN,FELSŐBBRENDŰ és még sorolhatnám milyen volt...
A Pannonnál 2 évre köt a szerződésem...és most alá fogom írni újabb két évre, mert kedvezménnyel kapok telcsit...mert amiért fizetek, azért MINŐSÉGI szolgáltatást kapok...és érzem, hogy ÜGYFÉLKÉNT kezelnek...nem egy reklamáló baromként, akinek már megint gondja van és nem fogja be a pofáját.
Abba is hagyom, mielőtt megint vagdalózásba kezdek...most sem és múltkori hozzászólásomban sem ez volt a szándékom...mindössze szeretném, ha a milliónyi hozzászólás végra célba érne!
Mert sok ember jár hasonló cipőben!
Üdv
stro-B