John Zero Creative Commons License 2001.01.25 0 0 232
spacemantra:
Megnéztem az animot, érdekes. (Viszont nem győzött meg.)
Persze, vannak benne jó kis "ötletek", ezek nagyon szépen össze vannak fonva, hogy a végén még az is belépjen (elvileg) aki nem akarna ;)

Mit mondanak a termék áráról?
Olcsóbb lehetNE... De persze nem lesz, mert a "különbséget" (kereskedelmi-MLM árelőny) "visszaforgatják" a termékfejlesztésbe, kutatásba.

"Nesze semmi fogd meg jól". Szóval feltételezhetjük, hogy azt a "pár" százalékot valaki lenyúlja (mondjuk az Amway-gyár, vezetők).

Hol van a sok emlegetett cég az MLM-ben?
Emlegetik a Microsoftot, IBM-et, stb-t, de van-e erre konkrét példa, bizonyíték? Kik árulnak és mit ezektől a cégektől?

A szokásos "jó, ha valaki vevő, de _sokkal_ jobb, ha inkább be van szervezve" szöveg is előjött.

Na mindegy, nem is sorolom tovább...

Előzmény: spacemantra (227)