Marcus Aurelius Creative Commons License 2001.01.16 0 0 32
CaMeL,
nagyon jól érvelsz magad ellen, ha tömören össze akarnám foglalni: Krisz Rudolfot és csapatát nem ismeri senki az országban, a zenüjeket pláne, mert nem jutnak lehetőséghez pont olyanok miatt, mint Krisz Rudika, a popipari termék.

Az "el lehet kapcsolni"-dolgon el kellene gondolkodnod. Én pl. a saját kedvenceim kb. 60%-át tök véletlenül fedeztem fel, annyira lehetetlen válogatni a kínálatból. Mindenütt az (egyen)sláger-termelés megy. (Ezek közül is ha akadnak jó dalok, a napi 200-ik lejátszás után már azokat is "megutálja" az ember.) Tévében, rádióban egyaránt. Az igényszint pedig menthetetlenül süllyed. Akinek van egy kialakult zenei ízlésvilága, ami nem egyezik a trenddel, azt alig érik új impulzusok, vagy legalábbis sokkal kisebb mértékben, mint ami kívánatos lenne. A médiában már rég nem a művészet-műélvezet áll a középpontban, hanem a termék és a fogyasztó. (És itt nem a műfaji kritériumok az érdekesek, hanem az, hogy sok előadó semmilyen igényszintet, értéket nem céloz meg. Azokról a csapatokról már ne is beszéljünk, akiknek a tagjait kedvük szerint cserélgetik a különféle menedzserek...)

Előzmény: CaMeL (31)