Itt vannak a valamikori Csehszlovákiába kerül magyar mallettek (a lista több forrás alapján készült, nem biztos hogy teljesen jo, de más nincs).
A KsOsV (KBD) maga rendelt meg 24 db 651-es gépet. Ezek viztisztito nélküliek voltak, rézkazánnal, és négy tengelyes szerkocsival jártak. A CSD által történt átvétel után (1922) 622.001-024 számot kapták (12t tengelynyomás). Az utolso ezek közül 1957-ben lett kiselejtezve.
Ezek ugy Floridsdorfban mint a Bp-en készültek.
A nem KsOsV vasutakon is volt 3 db hasonlo mozdony, amit 1918 után a CSD 623.001-003 számmal vett át. Ezek szintén rézkazánosak voltak, de csak 3 tengelyes szerkocsival. A besorolás nem felelt meg a számrendszernek, mert ezek is csak 12t tengelynyomásuak voltak.
Ezek közül a 623.003 lett 1938-ban átalakitva tulhevitös rendszerre, majd a DR vette át valamennyit 51-es sorozattal. Ezért nincs semmi tapasztalat a müködésröl.
1919-ben a CSD további malletteket "örökölt". 13 db 651-es de már Brotan kazánnal, Rauscher viztisztitoval (azaz Floridsdorfi kivitel). Ezek már nehezebbek voltak (13t tengelyenként) ezért itt más stimmel a számozás 623,004-016 (tehát miután egy tipus az elöbbi 3 is ebbe a kategoriába lett besorozva).
A kis mallettek teljesitménye nem felelt meg az akkori kévetelményeknek, és a gazdaságosság is nagyon rossz volt (ne felejtsd a gazdasági válságot ama béke idökben).
Ezek többsége is a DR-hez került 1938-ban. Vissza alig valami.
A 601-esekböl 6 db került a CSD-hez. Ezek ott eléggé beváltak, habár nagyon nehéz volt a munka rajtuk (két fütö, vonatszakadás stb.) és ezek sem voltak nagyon gazdaságossak - lásd fennt.
1939-ben vissza lettek adva a MÁVnak, majd 1945-ben ismét a CSD vette öket át. 1947-ben lett az utolso kiselejtezve.