rezgaras
Az EU. malletok fecskefark kapcsolóval készülnek. Az amiknak 2000-mágneses dukál. Az új szerszámokat tavaly előtt emlékezve a negyven év előttre, saját üzemükben gyártották(odahaza Salzburgban), a régiek tervezéskori felhasználásával. A tavaly i gépeket láttam, kezemben is volt (Norfolk&Wstern,ill. Atchison Topecka & Santa Fe)
Ők Eu. Quality voltak. A gyártósoron ugyanott, ugyanaz következik. Változás annyi, hogy a Virginian mindkét futókereke tömör, míg a Union gépé elől kilenc küllös. A kotró járólemezes, és korlátokat is kapott. A virginian homlokvilágítása a podium alatt jobbról, míg az Unioné a reflektortesten pályastzámmal a podiumon balról elhelyezett.
Lifenak Roco szállít, így a két piacról összejön a szükséges xxxx (szavam adtam kuss, de az x-eket látva - mert van eszetek- nagyjából telibe találjátok)gyártási darabszám.
A Miniatur Modelle, és a Minitank Rocoéknál két külön független program. Mindíg is az volt. Így nem irtam, írhattam mindkettő megszüntetéséről. A szöveg egyértelmű. Megerősítem a Minitank marad, sőt sok új formát gyártotttak ill. felújítottak. Jön a Sykorsky Ch 53(három változatban). Érdekes lesz a Mercedes Australia LTD háromtengelyes Unimogja.A hernyósok közül a Buffel, a Dachs és Keiler. II. vh. SU-85, T 34 téli álcázással, pőrekocsin (Ssy), Opel Blitz Maultier és Jagdpanzer Elefant. Összesen 45 újdonság.
A 2,5 mm sínrendszertől vegyetek érzékeny búcsút!! A kedvező ára miatt kedvelt anyagból marad a flexi, standard 1/1, 1/4, az ívek R2-R5 (30 és 7,5 fokos) az un. villamosvasút ív, az R1, és a standard váltó. Vége a közdaraboknak, a többi váltó és kereszteződés tipusnak(állítólag a nem kielégítő kereslet miatt)
Jön az ICT BR 605 dízel változata. Arról még mélyen hallgatnak, hogy billen e mint a Fleischmann elektromos változata. Állítólag IV. negyedév.
Uj még a huckepack. A többi mázga.
Lesz Taurus végre 3 áramszdővel(1116-001) valamint DB 182 kétáramszedős de kétáramnemű változat. Salzburgban Mozart-Kugelék már tudják, amit sem Erlangen(Siemens aki építí) sem Frankfurtban (DB). Tény, hogy az első DB széria 25 gép, de még neve (pontosabban sora) sincs. (IV.Negyedév)
Lesz felújított BR 18 füstterelővel, végre helyes hajtottkerék távolsággal. Újdonság a Br 35 Finescale (supesfine árral párosítva).
Itt a vége... 2002 januárig... fuss el véle.
JSB