jobbhorog!
"...+jobb motor" ezzel azért nem egészen értek egyet. A Buzuki Stift motorja nagyon jó, megbízható konstrukció (sőt az egész autó) csak éppenséggel a körítés igénytelen.
Engem még mindig nem győztek meg sem az olaszok sem a franciák, hogy a japán autókhoz hasonló megbízhatóságot tudnak (főleg elektronika).
(Nekem új Twingom van és alig várom, hogy eladhassam és tudjak venni egy másik kicsit megbízhatóbb autót, csak a formáját sajnálom, mert ahhoz azért értenek ezek a franciák meg olaszok).
"Nem hiszem, hogy a török összeszerelés gyenge minőséggel párosulna, ezt egy cég sem engedheti meg magának."
Dehogyisnem! A keleti piacra szánt összes Renault futóműve gyengített (olcsóbb) változatban érkezik, ami miatt sokkal szarabb minőségüek, mint a nyugati piacra szánt darabok pedig éppen ide kellene az erősebb futómű.
Mivel ezt az autót csak ezekben a keleti blokkos és ehhez hasonló országokban fogják árulni, lehet számítani minőségbeli különbségekre mondván, hogy jó az ide nekünk (mint, ahogy az eredeti Astra és Buzuki is jobb, mint az itthon gyártottak).
(Van egy szerelő barátom a Baumgartnernél, tőle tudom ezeket)
Üdv
Ubi
(aki SAAB, VOLVO, JAGUAR és TOYOTA mániás)