Sziasztok,
Eleg hamar eljutott hozzank a topic hire, amit termeszetesen tovabbitottam a Vista igazgatojanak, aki par sorban reagalt is. Mivel neki nincs forumos loginja ezert engedjetek meg, hogy en tegyem fel a valaszt.
udv, bandessv
Kedves Plénum !
Örömmel konstatálta a Vista internetes részlege, hogy cégünk élete "fórum
téma" lett az Indexen. Engedjétek meg (a tegezésen kívül), hogy néhány
megjegyzést/információt megosszak veletek.
* El?ször is köszönjük, hogy Ti is értékelitek ügyfélbarát árpolitikánkat
(ez a reklám helye volt).
* Tény, hogy nálunk is vannak bakik. Kollegáink munkáját folyamatosan
ellen?rizzük, de az emberi hibákat sajnos nem tudjuk teljes mértékben
kisz?ni. Ezért megpróbálunk fiatal, becsületes, talpraesett és dinamikus
munkatársakat felvenni ill. min?ségpolitikánkat tökéletesíteni. Az ISO
2000-es tanúsítás (mely idén nyárra várható) szolgáltatásaink stabil
min?ségét szavatolja majd.
* Idézek: "Voltak persze bakik is (autóbérlés USA-ban nem teljesen úgy volt,
ahogy mondtak), de ez mindenhol el?fordulhat. Évente-kétévente kibírja az
ember. Szerintem a vezet?ség is így gondolja..."
Bár a fenti feltevés piacunkon jogosnak t?nik, a Vista vezet?sége nem
gondolja úgy, hogy évente néhány hiba belefér, a Vista vezet?sége ugyanis
maximalista. Az emberi természetet viszont nekünk se áll módunkban
módosítani (errare humanum est, perseverare humanicum). Ezért el?re is
elnézéseteket kérjük, ha a jöv?ben akármilyen ritkán is, de el?fordulnak
majd bakik. A hibaarányok csiszolásán folyamatosan dolgozunk.
* A Ding.wav eddig rajtam és rajtatok kívül nem zavart senkit. Sajnáljuk,
hogy egy Windows sablon fájlt kell használnunk az ügyfélhívásra. A rendszer
bevezetésekor próbálkoztunk más hangokkal is, de ez nyerte el a tudatlan(?)
közönség és munkatársaink tetszését. A többi hangzás/zene nagy lármát
teremtett csúcsid?ben a jegyprinterekt?l egyébként is zajos ügyféltérben.
* Bútorainkat folyamatosan újítjuk fel vagy cseréljük ki. Kivételt képeznek
a Malév Business ülései és a "Vista sámli", mely a szellemesebb utasoknak
lett kitalálva. Ha már a designnál tartunk: a Vista Utazási Központ Európa
legnagyobb és sokak szerint legszebb utazási irodája. A British Airways és a
KLM igazgatósága ill. sok más partnercég külföldi vezet?je is hasonlóan
vélekedett. Tervez?je Podmaniczky díjat nyert.
Új fiókirodáinkban is igyekezünk a f?iroda hangulatát felidézni.
* A Vista nem csak forgalom tekintetében els? (csoportunk 10 milliárd Ft.
forgalom fölött zárta a 2000-es évet), hanem idegenforgalmi szolgáltatásai
számában is (jelenleg 41). Mi azonban a "big is beautiful" elmélet helyett
az "Utas a király" szemléletben hiszünk. Tudom, ez közhely volt, de ha
egyszer tényleg ez cégünk egyik pillére.
* Az utolsó üzenet szerint igen hosszú nálunk a várakozási id?. Forgalmunk
napközbeni ingadozása miatt ez sajnos elkerülhetetlen. Ezért ajánljuk
utasaink figyelmébe az internetes repül?jegy-értékesít? részlegünket
(repjegyek@vista.hu), web oldalainkat (melynek új változata jelenleg
feltöltés alatt áll (www.vista.hu/~koga/vista) és fiókirodáinkat (weblap
szintén teszt fázisban http://www.vista.hu/~koga/vista/hu/info/contact.php).
Egy jó tanács azoknak, akik személyesen szeretik szolgáltatásainkat igénybe
venni: lehet?leg nyitáskor (9 óra), zárás el?tt (18.30) vagy szombaton
(14.30-ig) látogassatok meg minket.
A fentiek alapján remélem nem önteltségünkre vagy üldözési mániánkra
következtettek majd. Természetesen cégünk nem tökéletes, sokat kell még
fejl?dnünk és sok széket újrabéleltetnünk, de ?szintén mondom, teljes
er?bedobással dolgozunk, hogy számotokra s a többi ügyfél számára a legjobb
szolgáltatást nyújtsuk.
Kritikáitokat, pozitív véleményeiteket függetlenül attól köszönöm, hogy nem
nekünk szántátok ?ket, s örömmel fogadjuk további észrevételeiteket.
Üdvözlettel,
Kurucz Pál
igazgató